720 liter med følgende fisker?

Kan en Black Ghost, 6 eller litt flere Praktbotia og 2 Gibbiceps gå sammen i et akvarie på 720 liter? Evnt 900 liter.

Har lest endel og funnet ut at alle her visstnok liker strømming i karet, blir store og liker og ha noen gjemmeplasser. Eller har jeg bommet mye her?
Ingen som veit eller har noen tips angående dette?
Ingen så gide å svara
ja det går ok sko eg meina

ja de he same vankvaliditeten så dte sko gå an
Inaktiv bruker
æ trur det ska gå ann, så lenge ingen av fiskene er dominerende, eller aggresiv. da hjelper det ikke om de trenger samme vann kvalitet.
Jxdofiv Svfgxc
æ trur det ska gå ann, så lenge ingen av fiskene er dominerende, eller aggresiv. da hjelper det ikke om de trenger samme vann kvalitet.


Black Ghosten (navngitt Boris) er vel den eneste av de som kan bli noe aggresiv, og det er vel helst som stor den blir det. Har derfor også lest meg til at små fisker er ikke å anbefale da disse fort kan bli mat hvis den er sulten? Hvor Corydoras ofte kan bety en sikker død for denne her.

Så hva med nevnte fiskearter, samt noen større ciklider, noen store røtter til Boris, og god vanngjennomstrømning samt gjemmeplasser til Prakbotiaene?

Forøvrig synes jeg Black Ghost er fasinerende fisk, og vil gjerne gi denne fisken de forholdene den trenger som større.
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap