Eriks coryrom (side 12)

Plussmedlem
Erik Johansen
Tokk en titt inn til L134 å hva ser jeg hannen jeg tokk yngel fra i går har sperret en ny hunne inni hula.


Fantastisk den gruppa du har der...

Hvordan var den sangen igjen da tro? Så var det på'an igjen, på'an igjen, på'an igjen.... :-p
Erik Johansen
Nå har jeg plukket 40 egg hos C.boesemanien. Tokk en titt inn til L134 å hva ser jeg hannen jeg tokk yngel fra i går har sperret en ny hunne inni hula. Black_Flys Ja jeg ligger på 50 stk i snitt.
Grattis Erik! ..
Her er no bilder av C90 som skal til bamble
utrolig stilig cory.
Får håpe å få tak i noen slike til sommeren da jeg flytter hjem til Trondheim.

Espen
Wow, de var skikkelig fine ;D
Plussmedlem
Det der er noe av det jeg kaller flotte Corydoras!
Ja dette er flotte Corydoras her er bilder av de voksne
Superfine cory Erik Atle prøvde å få tak i deg i forgårs da han skulle gjennom Oslo men du var ikke hjemme, han ringer deg når han er hjemme fra jobb igjen.
Erik Johansen
Her er no bilder av C90 som skal til bamble
Ikke dum den der nei..LEKKER! ..
Erik Johansen
Ja dette er flotte Corydoras her er bilder av de voksne


Har du oppdrett på den?
PS! Sendte deg nettopp en email ang. de grønne
Plussmedlem
Er det nederste bildet de i 54literen? Har de begynt å leke??
Ja det er parallelus som går i 54 litern , er litt tendens der nå spinner rundt i karret og er helt tullinger
Parallelus er jo virkelig en drømmecory, så her håper jeg det blir maaange avkom, slik at noen kan flytte oppover til Trondheim etterhvert... ;D
Ja er litt bedre form i dag
Her kommer det noen bilder av C.boesemanien yngel og et bilde av C.nattereri yngel
Må bare legge ut bilder av disse cw38 disse er bare helt rååååå
Endelig etter flere md, har jeg fått lek på C.ehrhardti , disse corryne er bare utrolig lekkre. Ser også at det begynner å gå endel Bosemani yngel, De største begynner å bli et par cm.
Boesemani er absolutt en art og sette på ønskelista! Er dette en kostbar art, eller er det overkommelige priser på disse?
Ehrhardti var også flott Nesten litt lik cw 016!? Forresten er bildet av C.ehrhardti i basen dårlig, så send gjerne inn disse!
MVH Pål
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Johansen
Reklame for plussmedlemskap