Eriks coryrom (side 13)

Nydelig Cory
Flott at du har fått lek på de ,det betyr at det snart kan bli flere lykkelige eier av disse
Erik Johansen
Endelig etter flere md, har jeg fått lek på C.ehrhardti , disse corryne er bare utrolig lekkre. Ser også at det begynner å gå endel Bosemani yngel, De største begynner å bli et par cm.


Dine C. erhardti ser utrolig mye finere ut på bildene dine, enn bildene jeg ellers har sett av dem, f.eks. på Corydorasworld. På ditt bilde her nå, ser de mer ut som en slektning av C. weitzmani enn av C. paleatus...?



Synes og at de lignet litt på Weitzmani når det gjelder farger og mønster .
Innbiller meg at disse ikke blir så store,stemmer det eller er jeg helt på bærtur ?
Legger ut 1 bilde av C.longipinnis
Mona og Sølv det stemmer det att disse er ganske likke C. weitzmani flekkene er ikke så skarpe som weitzmani og disse er mere røde i kroppen, disse blir litt mindre ja
Send inn bilder til fiskebasen, jeg har laget en profil for C090
Cw38
Litt på etterskudd...
Post gjerne flere bilder av cw38 - de var jo ikke rå....men RÅ
På bildene dine og noen andre jeg har sett virker de neste metalliske. Stemmer det med dine. Krever de andre "kår" enn vanlig (bunn, temperatur) - litt tynt med info om disse

Atle
Må bare legge ut noen bilder av disse. Var så heldig at jeg fikk lov til å kjøpe leksgruppa til Graham Ramsay med C.eques så nå er det bare å få disse i lek her hjemme. Disse er foreldre til endel F1 yngel her hjemme.
Spennende med den leksgruppen Fikk dere tak i mye annet spennende også?
Ja kan nevne noen C.multimaculatus og C35
Plussmedlem
Rimelig misunnelig på den Eques-gruppen...
Hvor mange er det i gruppen, vet du kjønnsfordeling?

Og... Eeehhh.... Hmmmm..... Er det tillatt å spørre hva du måtte gi for den?
Plussmedlem
He, he...
"Masse" er relativt...

2+2 er ingen stor gruppe. Tror du små grupper kan være tingen for eques?

Har 8 eller 10 vf her, virker som om hannene er ivrige, men hoene er mer reserverte. Har du noe tro på å sette f1 hoer sammen med de, kan de leke lettere?
Hva med å sette de sammen med en liten gruppe annen cory som leker ivrig, kan det ha noe for seg?
Kom over denne her om dagen. Flott fisk.
Her kommer det en liten oppdatering av Cory som går her hjemme nå.
cw 009
cw 21
cw 22
cw 38
cw 51
C007
C35
C65
C90
C91
C121
C123
C125 GOLD
C.adolfoi
C.carlae
C.boesemani
C.concolor
C.condiscipulus
C.copei
C.ehrhardti
C.eques
C.gossei
C.longipinns
C.nattereripo
C.orcesi
C.oiapoquensis
C.parallelus
C.guaore
C.scleromytax kronei
Plussmedlem
Sikleliste Utrolig mange flotte arter du har, ja!
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap