Eriks coryrom (side 3)

Her er det masse egg på gang om dagen, ser det dukker opp yngel over alt, Coryn er virkelig i siget om dagen, tror de er våryre. Legger ut bilder av noen yngel.
Kjekkt med små corybarn

Prøver selv å trigge noen til lek men de er ikke enig med meg se det ut til he he .

Lykke til med de ,hvilken art har du fått yngel på forresten?
Hei Sølvi ,gossei ,sterbai ,sp black,venezuelanus,adolfoi og L134
Så det begynner å bli en del yngel her.
ikke lek til meg heller.
Må være vannmangelen i Bergen som gjør det.
Ser sånn ut ja og bare flotte fisker

Håper du får mange til å vokse opp.
Black_Flys
ikke lek til meg heller. Må være vannmangelen i Bergen som gjør det. ;)




Nedbøren har jo kommet nå ser det ut til ,så da er det håp
Ja, det er vel ikke lett med vann i bergen om dagen, er vel vannreskruskjoner der. Her ser du noen bilder av noen C orcesi som jeg håper snart kommer i lek. Helt klart min favoritt om dagen.
tøff fargekombinasjon på de.
Alt i ett liksom. hehe

De har heldigvis åpnet kranene igjen etter regn, regn, regn og snøsmelting.
Godt å høre at fiskene yngler
Her ser det ut til at Concolorene dine har satt i gang, Venezuelanusene og Green Laser står også på nå, så her sankes det egg for harde livet.
Ser ut til at våren er kommet
Det er jo bare helt utrolig hvor det yngle hos dere

Hva har dere yngel/ungfisk på for tiden ?
Hei Rita mens jeg pratet med Atle i tlf så ble det lagt 10 egg av adolfoi, ha ha
Hiavata
Hei Rita mens jeg pratet med Atle i tlf så ble det lagt 10 egg av adolfoi, ha ha


Litt misunnelig på de der, det er en av de fineste coryartene syns jeg
Nå krysser jeg fingrene for at vi klarer å klekke, og få frem noen Concolor-yngel
Sølvi Gullaksen
Det er jo bare helt utrolig hvor det yngler hos deg :) Hva har du yngel/ungfisk på for tiden ?




Gikk litt fort dette her ,du har jo allerede svart på dette i et tidligere innlegg
veldig interessant tråd dette, likte orcesiene.
Disse får du helt sikkert til utrolig fin fisk Concolorene
Hiavata gjør du noe spes med adolfoiene for å få de i lek?
eller er det samme opplegget som med andre coryer?

Espen
Hei, Black_Flys nei gjør som jeg gjør med alle andre corryer. Vannbytte en gang i uka, forer masse, med mygglarver, eneste forskjellen jeg gjør med disse er at jeg lar eggene være igjen i hovedkarret. Har funnet ut at det er enklere å få de til å vokse opp i dette karrene.
Takker.
da er det bare å vente til våryrheten kommer til Bergen da.

Espen
Har handla noe ny fisk, 8 stk viltfanget green laser disse synes jeg er litt blåaktig i fargen, har også kjøpt noen weitzmani
Gratulerer med nye coryer! Våre Lasere er også litt ulike i fargen, noen er liksom litt mer turkis/blågrønne, litt avhengig av lyset i akvariet Nytt CW-nummer kanskje, CW... Sjøgrønn Laser
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap