Eriks coryrom (side 9)

Flotte de C natteriene Erik.. Mona...jeg husker du var int i C065 og CW032. jeg var uheldig med sykdom i oppvekstkaret her en stund tilbake så jeg mistet mye fisk. men jeg har i hvertfall en gruppe til deg på CW032 om du forsatt int. Jeg kan ta en titt oppi til gruppen på C65 om det kan være nok til en gruppe på disse til deg, men jeg tviler på det.
Hei Mona, Han har det vel ikke så veldig greit om dagen, ihvertfall ikke når kulda er som den er nå. Ja jeg syntes jeg gjorde 2 kjempe varp i går. Kjempefin fisk begge to. Syntes det var artig å få egg på corydoras armatus ser ikke ut som det er så mange her på forum som har hatt egg på disse før. Setter deg på lista jeg vet du he he .
Flotte tegninger.
eget oppdrett?

Espen
Hei Espen
Ja disse er egen oppdrett. Foreldrene har vært veldig aktive det siste året. Så her går det ca 200 til 300 yngel nå.
Erik Johansen
Hei Espen Ja disse er egen oppdrett. Foreldrene har vært veldig aktive det siste året. Så her går det ca 200 til 300 yngel nå.


Du får ta med deg en god gjeng over fjellet ved neste storauksjon da vettu.
Må bare legge ut bilde av denne reka
Det var også jamen tid for litt rekebilder, Erik Hver gang eg kommer inn her er det bare Cory,Cory,Cory... men du har jo mye meir enn disse bunnfisker i karene dine :o

Veldig fin reke, ja. Ho fortjener vel navnet "SAKURA". Kan du vise ett bilde av en han i samme kvaliteten også? Eg tviler på det siden sjansen for det skal være mindre enn 1:1000.
Michael Niesar
Veldig fin reke, ja. Ho fortjener vel navnet "SAKURA". Kan du vise ett bilde av en han i samme kvaliteten også? Eg tviler på det siden sjansen for det skal være mindre enn 1:1000.

Jeg ser liksom for meg tellinga når de kom fram til det. "Her har vi en flotting, når finner vi nestemann; ikke der, ikke der, ikke der osv....

Mye fint å se i tråden din Erik.
Og jeg lurer på om ikke noen av de L-mallene vil en tur nordover utpå våren?
C.ehrhardti
C.ehrhardti var en artig liten sak! Ser det ikke er registrert oppdrett på denne her på AF, men er den en vanskelig cory og drette?
Flott fisk, som kun har et dårlig bilde i basen....hint
MVH Pål
Hei, lenge siden jeg har skrevet noe på denne siden nå. I dag var o.... i full lek, plukket ut 40 egg som er lagt til klekking. Det har også vært orntlig futt i L134 karret. Stakkar hannen kommer seg ikke ut he he. Denne Hunnen er bare helt utrolig stor, får ikke hun ut noen egg snart så sprekker hun . Hadde også et lite uhell her forge dagen mistet 43 L134 yngel, pga luftpumpe som stoppet. Så disse ynglene er avhengi av masse luft.
Da har jeg tatt ut ynglen etter den store l134 hunna det ble 50 stk sist ble det 57, så hun er ganske produktiv.
Denne dama er klar til å slippe ut noe egg:o
Oi ,den så ganske så rognstinn ut ja ,håper hun trykker ut noe snart
Masse yngel her om dagen Sølvi
flotte bilder og fine markeringer på de mallene der.

Espen
Ja det er artig har nesten et luksus problem her
Masse flotte bilder her Erik!
Du har mange fisk som jeg misunner deg må jeg si.

Så heldig du er som har så mange L134 yngel, har selv vært så heldig å få fatt i 6 stk og de er jo bare utrolig vakre.

Stakkar rognstinne damen, håper hun får lagt de eggene snart da.
Tilfeldig bekjentskap
© Nadia Oslund
Reklame for plussmedlemskap