Hva spisser ancistrus ??

jeg har tenkt og skaffe meg et par ancistrus
så jeg lurer på hva de spisser ??
Spiser det meste, blant annet alger, men trenger også annet fór som algepellets, grøntfór (agurk, squash, erter) o.l.. Spiser også kjøttbasert føde som røde mygglarver, fòrtabletter o.l.

---

Sakset direkte fra fiske-databasen her på siden... søk...
Trenger og trenger, fru Blom - Altså.. de trenger grøntfòr. Om det er i form av pellets, naturlige alger i karet, grønnsaker etc. er ikke det viktigste. Men jo mer variert, jo bedre. Ancistrus kan være så mangt... men jeg regner med at du snakker om vanlig Ancistrus Sp.
hvilke rutiner bruker dere ??
mine eter alger heile tida pluss at dei tar av maten som coryane får(wafer, tabletter med mygglarver i og fosenfôr). og så får dei agurk eller squash når vi har det i hus. Viktig å ha rot i akvariet då den er ein del av fordøyingssystemet til ei l-malle
okei,men liker de agurk bedre en sques eller omvent??
forskjellig frå fisk til fisk. personligheten som avgjer det
okei. hvor mange alge tabletter om dagen og når??
sigen
trenger de alt det du sa.

Ikke på en gang, men variert kosthold gir sunne fisk. Man bør altsa veksle på mattypene fra gang til gang og suppelere med litt frukt og grønt nå og da. Fortypene som nevnes over er gode og populære sorter som mange gir sine maller. Men husk at ikke all maller er vegetarianere, viktig å sette seg inn i kostholdet den arten du har før du begynner foring.
Har et lite spørsmål ang etiketten på Avokado som for til ancistrus sp. ?

Har ikke hevet noe oppi enda og venter med det til jeg får svar.

Forer nå med Agurk,squash og tetra plecomin.
hvor lenge kan en agurk fks. ligge
ikke mer enn 12-18 timer ihvertfall. mine ligger ca 8 timer i karet før jeg tar den ut
jeg har skaffet meg en ancistrus jeg ga den en agurk men den va ikke bortin en gang :? jeg tok den ut etter 4 timer etter på
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap