Drar opp plantene

har 2 slørhaler som drar opp plantene har sittet og sett på at den ene drar opp plantene. det har skjedd 3 ganger nå

noen som vet hva det kan komme av?
Det er helt normal oppførsel, gullfisk har det med å rote og romstere.
merker det heheh den ene er skikkelig ramp heheh
hvilken andre arter fåreslår dere at man kan ha i sammen med slørhalene? har hørt så masse der og et sted jeg hørte så sa dem at kunne ikke finne på og ha andre arter i sammen med dem. har både hørt og sett at det er flere forskjellige arter som går i sammen med dem.
Det er nok fisk som går i sammen med dem, men egentlig ingen som passer - gullfisk er ikke spesielt godt egnet akvariefisk, men en damfisk som liker mye kjøligere vann enn andre tropiske fisker, de griser også mye og krever kraftig filtrering.
Om du kan ha andre fisker sammen med dem avhenger også veldig av hvor stort karet ditt er og hva slags filtering du har.
karet mit er på 120 L, filteret er jeg usikker på hva er. ser ikke noe navn på det eller noe det er bare en svart kasse med filter inni og en pumpe. du ser det på dette bilde. jeg kjøpte dette brukt og dette filteret var med akvariumet da det vart kjøpt nytt. akvariet koste kostet 5000 med filteret vist nokk.

dere ser kanske filteret her gott nokk att dere kan si meg hvilket type filter det er.

det er forholdsvis to svarte store filtere nedi den svarte kassa
5000kr for 120liter med utstyr? hmm., d var sjukt dyrt! ^^

jeg kjøpte mitt 110liter for 1900kr eller noe :P


litt offtopic, men ville legge d til
det var ikke det jeg sa. det kosta det nytt. jeg betalte 700 kr for alt
Det ser ut som et vanlig Juwel-akvarium.
Den svarte filterboksen er standard filterløsning i Juwel akvarier og er deres egen patent.

oki. da går man vel ut i fra at det er stort nokk til 120 L da
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap