Eplesnegler ?

jeg ar litt alger , som jeg vil ha vekk
så da skal jeg skaffe meg sånne.. eplesnegler ..
Hvor mange burde jeg ha ?
og får de fort unger ?
Vil ikke ha masse snegler .__.
Eplesnegler trenger en pH på over 7 og høy hardhet for å leve. Ellers vil skallet begynne å bryte ned og de vil til slutt dø. Så hvis du vil ha eplesnegler må du ha gode forhold til de.

Ellers så legger de egg i klaser som henger i "taket" på akvariet, så hvis man ikke vil ha flere så er det bare å fjerne disse

okei,har ikke 'mål' vannt ennå ..
må få gjordt det ..
Det er snakk om 54 literen? Jeg ville kjøpt 6 snegler. Se gjerne på annonser her inne på rubikk, da prisene i dyrebutikk kan vere litt, jeg mener veldig stive. Jeg gjorde selv den tabben, jeg kjøpte 2 eplesnegler i butikk for 40 kr pr. stk. (den ene døde kort tid etterpå, da den var syk fra før) Mens her inns selger enkelte de for bare 5 kr stk! (kjøpte 7 jeg, hihi)
-Knut
Det er snakk om 54 literen? Jeg ville kjøpt 6 snegler. Se gjerne på annonser her inne på rubikk, da prisene i dyrebutikk kan vere litt, jeg mener [B]veldig[/B] stive. Jeg gjorde selv den tabben, jeg kjøpte 2 eplesnegler i butikk for 40 kr pr. stk. (den ene døde kort tid etterpå, da den var syk fra før) Mens her inns selger enkelte de for bare 5 kr stk! (kjøpte 7 jeg, hihi)


oi.. hm.
Ja,det var snak om 54 literen ;p
Altså, du trenger ikke å kjøpe 6 snegler. Men da vil de kansje ikke klare å holde algene nede. (pluss at de er så fine! )
-Knut
Altså, du trenger ikke å kjøpe 6 snegler. Men da vil de kansje ikke klare å holde algene nede. (pluss at de er så fine! :D)


Ja,de er fine.
Kjøper nok 4-5 ..
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap