Fint?

Inaktiv bruker
Hei!

Dette er mitt 54l. 2 uker gammel. =D
Lurte bare på hva dere synes om plasering av alt og slikt....

vet at min mening er den som teller men liker å høre andres mening også

+ kan dere identifisere disse to plantene??
Nå er jeg helt fersk, da, men jeg synes det ser fint ut

Plantene er øverst javabregne og nederst sverdplante, echinodorus bleheri. Iallfall er jeg ganske sikker på det.
Inaktiv bruker
SGS
Nå er jeg helt fersk, da, men jeg synes det ser fint ut :-) Plantene er øverst javabregne og nederst sverdplante, echinodorus bleheri. Iallfall er jeg ganske sikker på det.
'

Glad du likte det! =D
jo, pent men ser litt lite ut med den gedigne gullfisken oppi der :P
Erik Silgjerd
Hei! Dette er mitt 54l. 2 uker gammel. =D Lurte bare på hva dere synes om plasering av alt og slikt.... vet at min mening er den som teller :) men liker å høre andres mening også ;) + kan dere identifisere disse to plantene??


Ikke for å være slem altså, men... Gullfisken trenger egentlig mye mer plass.

Du skariver at det er 2 uker gammelt. Mener du da 2 uker etter innkjøringen var ferdig?
Inaktiv bruker
sikkert nytt for to uker siden, noe som etter min mening spilelr liten rolle, bare pass på mye vannbytter. Også stjeler jeg meg til ett spørsmål, blir virkelig disse slørhalene like store som vanlige gullfisk?
men uansett vill jo Erik Silgjerd mest antagentlig kunne ha denne lenge før den blir for stor...

Ellers syns ejg akvariet ditt så fint ut.
chr87
sikkert nytt for to uker siden, noe som etter min mening spilelr liten rolle, bare pass på mye vannbytter. Også stjeler jeg meg til ett spørsmål, [B]blir virkelig disse slørhalene like store som vanlige gullfisk[/B]? men uansett vill jo Erik Silgjerd mest antagentlig kunne ha denne lenge før den blir for stor... Ellers syns ejg akvariet ditt så fint ut.


Nei, ofte rundt 20 - 25 cm i voksen størrelse, med det er jo fortsat stort.
Inaktiv bruker
Takk for alle kommentarer! =D

For de som lurte så tar jeg 40-50% vannbytte hver dag

OPPDATERING: Akvariet er 3 og en halv uke gammelt
Plussmedlem
Karet så helt greit ut det. Som det kommenteres lenger oppe her så vil gullfisken din fort vokse ut av det, så stor som den allerede er.

Det jeg vil påpeke er at du kanskje vil montere javabregnen din på en stein eller rot i stedet for å dytte den ned i sanden. Planten er en såkalt rhizomplante og bør ikke stå med rhizomet (den lange delen alle bladene vokser ut av) nede i sanden da dette vil råtne og planten dø. Skulle du likevel ikke ønske dette så bør planten stå slik at rhizomet er over sanden.
Inaktiv bruker
Viktor
Karet så helt greit ut det. Som det kommenteres lenger oppe her så vil gullfisken din fort vokse ut av det, så stor som den allerede er. Det jeg vil påpeke er at du kanskje vil montere javabregnen din på en stein eller rot i stedet for å dytte den ned i sanden. Planten er en såkalt rhizomplante og bør ikke stå med rhizomet (den lange delen alle bladene vokser ut av) nede i sanden da dette vil råtne og planten dø. Skulle du likevel ikke ønske dette så bør planten stå slik at rhizomet er over sanden.


Takk for at du ga beskjed har flyttet den nå =D
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap