Hvordan se om guppy er fødeklar?

Hvordan kan jeg se om guppyene mine er klare til føde?
Har hørt at det skal være en sort flekk bak, men det har de jo hatt lenge uansett om de er tynne eller litt rundere.
Hvis jeg skal flytte over til yngekar/ynglenett når skal jeg eventuelt gjøre det?

(vet noen forresten hvor jeg får tak i ynglenett og hvor mye det koster?)
Tiniuspuza
Ingen som vet?


Hvis du går inn på nybegynnerforumet og i tillegg her på oppdrettsforumet, så er det bare å begynne og bla gjennom trådlistene, og bla bakover på sidene. Du vil garantert finne svar på ditt spørsmål.... mange ganger!

Jeg tror neppe det er noe som er spurt så OFTE og mye om her, som nettopp "Hvordan vet jeg når guppyen min skal føde"...
Infoen om akkurat det temaet der finnes i bøttevis, du må bare bla og lese deg frem til det.

Fødenett koster noen tiere. Du får det til ca 30 kr for eksempel her.
Du får og ganske konkret svar med å søke på guppy på artikler. tror det er der. ellers er det på kunskap. Jeg har og hvert usikker men ahr ALDRI brukt fødekar. suger de opp etter yngling med en hevert over i et anna akvarie. det er mye lettere og de yngler hver 3 uke. noen dusiner hver gang. men du bør og gjør som mona sier se litt igjennom artikler som er spurt fra dør. Står MANGE svar der.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap