Armaturet?

heii. jeg har problermer med mitt armatur det blinker en del før lyset kommer på. og lurer på om det er en omformer i armarturet som kan være gåen noen sted for å få kjøpt det?
Begynn med å skifte lysrør og starter.
heii takker men virket ikke jeg gikk til clahs olson og kjøpte med armartur og lagde med lyskasse her er lys armaturet bilder av lyskasse kommer men lurer på en ting på lysarmaturet. vis du tar av den plastiken foran så er det masse ledninger om det er farlig om det kommer fuktighet i det ? det er og 2 klosser "omformere" men har ikke tenkt å ha plastiken av men bare lurer
Du kan ikke fjerne "dekkplasten" på armaturen hvis du skal bruke dette over et åpent akvarium.
Koblinger, kabler o.l kan silikoneres.. silikonen vil fungere som isolasjon, og er ikke strøm ledende..
Damp fra akvariet vil ikke da være farlig..

..Vel.. for å rette meg selv; dette er sant hvis sokkelen selv til armaturet ikke tar skade av damp.
takker for flotte svar har ikke tenkt til å ta av plasten. men finnest det noe dimmer til armaturet på clasolson?
Ja det finnes dimmer på Clas Olson, men du kan ikke bruke dem på det lyset du har kjøpt. Du MÅ ha et lys som er beregnet for dimming, med dimmbar ballast.
Er det noe speseielt lys du vil anbefale forresten? Jeg kjøpte sån nybynnerpakke, sikkert dårlig lys. Veldig sterkt da. Hva er det som avgjør et godt og fint lys? Har hørt at noen lys er bedre for fisken, gir finere farger på fiskene etc...
Legg merke til at dette armaturet har IP 40..
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap