Jørn hennings akvarie og fisker (side 2)

her er det noen bilder av mitt saltvanns akvarium Red sea 130.
bilder av leksgruppen på C065 og min VF gruppe på CW09 som jeg håper at jeg kan få en leksgruppe ut av.
i dag var det egg på C065....det har kun blitt få egg omgangen på de, men det er fordi at dette er ung fisk så det er vanelig,men det ser ut til at det blir fler egg denne gangen.
noen bilder av C parallelus noen veldig høye ryggfinner på han fiskene dette er en VELDIG dyr corry som er langt fra vanlig her i Norge
Så moro med lek og egg Følger med
Lenge imellom hver gang gitt..:-/ mye jobbing.
ikke skjedd mye i sommer men..fikk da en gruppe med Corydoras carlaeras fra Hans-Georg Evers I Tyskland som da Ian Fuller tokk med over får meg i sommer. Den kan ved første øyekast likne på en C paleatus. Det er en veldig uvanlig fisk hobbyen ennå så vi får håpe på at alt går greit med mine til de er kjønnsmodene, så jeg kan få spredd den rundt i Norge. Jeg bytte også litt fisk med Ian, så jeg har fått også en gruppe med Corydoras C120 en veldig flott Corry, som kan minne litt om en C trilineatus i grunn. Men C120 har et annet type mønster en hva trili har.
C120
bilder av c120 skittent glass.:-/, ikke rare bilde kommer med fler i morgen.
Hei
Sånn ellers så håper jeg at det skjer noe med på C gracilisen snart..
Egg c gracilis
etter mye om og men med gracilisene har de endelig lagt egg, ca 90 egg..
Gratulerer så mye med egg fra Gracilis'ene, det er en flott coryart
scalare1
Takker Rite..hils Atle..:-)


Det skal jeg gjøre
Skjer det ellers noe spennende på fiskefronten i Telemark?
Rita Revestrek
Skjer det ellers noe spennende på fiskefronten i Telemark?


Ja-visst, her på Dalen

Janne
[QUOTE=Rita Revestrek][QUOTE=scalare1] Skjer det ellers noe spennende på fiskefronten i Telemark?


Ja-visst, her på Dalen



Ja det så jeg på NA, gratulerer så mye med yngel på L239, det er vel ikke mange som har fått til det her til lands
Har forresten glemt å svare på meldingen din, vi solgte våre to tidligere i år, men jeg tror kanskje Aquamania har noen.
Peru tur
Var jo meningen at jeg skulle reist om lør ned til Peru men måttte avlyste turen på grunn av jobb.. Får ta den turen neste år.
C065
Fikk egg på Gracilisen i går og i sta plukket jeg ut ca 30 hos C065.. bortsett fra at jeg kunne tenkt meg og vært nedi Peru med de andre, så er det bare velstand her.
Kjedelig å måtte avlyse en slik tur men det er jo slikt som skjer.
Vi drømmer om en tur til Brasil neste høst, håper det blir en realitet
Peru tur
Ja den er kjedelig..:-/ men men.. Jørn ringte om tir ang noen noe corry arter som han da skulle ta med hjem til meg , så blir noen flotte corry på meg om alt går som det skal.
Sp black
noen bilder av leksgruppen på C sp black, en veldig produktiv gruppe.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap