Jørn hennings akvarie og fisker (side 9)

F#%n!!
At det går an..jeg blir så FORB#%¤& på meg selv noen ganger!! greide og knuse front glasset på det ene akvariumet...NEI!!!!!!! [External Image]
flotte bilder du tar.
Hvor mange coryarter har du?

Hvordan fikk du til å knuse glasset? Ser ikke særlig trygt ut.

Espen
Hei
takker....Jeg har pr dagsdato 31 arter hvor 22 av de går i egene arts kar. hvordan jeg knuste front glasset på akvariumet, er så dumt at jeg vet ikke om jeg vil si det en gang....Det var 10 klomsete fingre og en stein.
A albater
Aspidoras albaterene legger til stadighet egg.. nye egg på C parallelusene også.. når det gjelder Albaterene så er det best og få pellet egg før det er vekk, jeg har nå også prøvd og lure A fuscoguttatusene ut i lek igjen siden jeg hadde en forespørsel på yngel. [External Image]
C parallelus
har lagt inn flere bilder av disse fiskene flere steder i tråden fra før....-/ men her ser dere en hun med egg imellom bukfinnene klar til og legge det på det rette stedet. [External Image]
L malle
Det går for det meste i C maller men har også noen få L maller. [External Image]
C133
Blitt litt flytting i helgen også... i dag så har jeg flyttet C133 til et nytt kar, disse fisken har jeg hatt lek på 2 ganger før ,så det skal ikke være umulig. [External Image]
C133
bildet er tatt oven ifra og her ser derre en god rund hun liggende med noen hanner.... gruppe er på 8 stk VF. [External Image]
Knust akvarium
I går begynte jeg og fjerne front glasset som knuste på 45l her om dagen. for noen år tilbake hadde jeg nesten bare hjemme lagde reoler og akvarium så da lagde jeg meste parten av akvariumene selv, så en ordentlig glasskutter har jeg å glasset trodde jeg at jeg hadde stående i kjelleren...men nei..:-/. Så neste steg blir nå å kjøpe glass. legger til et bilde av en grenmalle som går i et av akvariumene her hjemme. [External Image]
Stilige bilder ovenfra, litt av en forskjell mellom hunn og hann ja! Ellers var det mye å sikle etter her
Hei
ja du kan se som regel i mange tilfeller det greit ovenfra på kjønnene på corydorasene....
Cw021
Et bilde av CW021...dette er et gammelt bilde fra en leksgruppe jeg hadde en lang tid tilbake. En veldig flott corydoras som blir ofte solgt som feil i butikker og privat som C axelrodi.
[External Image]
Hei Jørn går det bra med cw16 om dagen
Hei
Hei Erik..svømmer rundt i beste velgående.. og hjemme hos deg da? noen spennende?.
Går en del C90 her nå som skal til England i mars skal du ?
C090
skal du på CSG Convention?
Ja jeg og Jan skal ditt Har det blit noe yngel på C parallelus?
C090
OK..lurte på om jeg skulle tatt meg en tur jeg også, men ikke helt sikker ennå..det har begynt og bli noen yngel her ja...
C092
C092 en langsnutet og stor corydoras som hadde vært moro å fått lek på. Jeg har 7 stk VF av begge kjønn.. [External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Marius Solberg
Reklame for plussmedlemskap