- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Akvarieblader
Akvarieblader
Lettet gjennom hefte til Narvesen etter blader man kan bestille. Der var det blader om hundehold, kattehold, hester, undulater, reptiler, modelltogbygging, fjernstyrte fly og maase annet rart. det jeg ikke fant var akvarieblader, ikke et eneste et. Syns det er litt rart at det finns blader om undulathold og 2 forksjellige blader om reptiler, men akvarier nei. Er virkelig akvariehobbyen så liten.
Postet 23.01.10 kl 19:37
Nei
det skal ikke steme alvarie hobyen er ikke så liten den er støre en model byging xD
Postet 23.01.10 kl 20:40
Postet 26.01.10 kl 17:28
Du må til utlandet, der finnes det flere akvarieblader. Abonnerte på et tidligere, som heter Tropical fish hobbyist
Ser du på Amazon.com, finner man flere. F.eks. Aquarium fish international og Freshwater and Marine Aquarium.
Ikke alle tilbyr å sende abonnent til Norge, så det må man undersøke nærmere. Men TFH gjør det i hvert fall, for den har jeg abonnert på selv.
Ser du på Amazon.com, finner man flere. F.eks. Aquarium fish international og Freshwater and Marine Aquarium.
Ikke alle tilbyr å sende abonnent til Norge, så det må man undersøke nærmere. Men TFH gjør det i hvert fall, for den har jeg abonnert på selv.
Postet 26.01.10 kl 17:35
Endret: 26.01.10 kl 17:38
Postet 27.01.10 kl 01:00
Det desidert beste engelskspråkelige akvariebladet er:
Practical Fishkeeping
Dessverre har internettsiden vært nede i noen måneder.....men bladet kommer fortsatt i posten hver måned. (+ et ekstra julenummer)
Når jeg er på tyskspråkelige flyplasser og kikker innom bladsjappene, ser jeg at det også finnes endel tysk blader som ser bra ut. Jeg leser for dårlig tysk til å ha glede av disse...
Practical Fishkeeping
Dessverre har internettsiden vært nede i noen måneder.....men bladet kommer fortsatt i posten hver måned. (+ et ekstra julenummer)
Når jeg er på tyskspråkelige flyplasser og kikker innom bladsjappene, ser jeg at det også finnes endel tysk blader som ser bra ut. Jeg leser for dårlig tysk til å ha glede av disse...
Postet 27.01.10 kl 08:25
Samme her, har sett at det finnes mange fine akvarieblader på språk som dessverre ikke er noe særlig praktisk å abonnere på. Tyskspråklige (og japanske!) akvarierelaterte blader finnes det mange av, men det blir for tungt å stokke seg gjennom tysken. Og japansk....? :p
Jeg forsøkte forresten å abonnere på et tysk blad for lenge siden, men jeg brukte jo en evighet på bare èn side, så det ble kuttet ut etter første ab. periodes utløp.
Jeg forsøkte forresten å abonnere på et tysk blad for lenge siden, men jeg brukte jo en evighet på bare èn side, så det ble kuttet ut etter første ab. periodes utløp.
Postet 27.01.10 kl 08:41
Endret: 27.01.10 kl 08:41
Postet 27.01.10 kl 09:58
Eg abonnerer på practical fishkkeeping fra Uk,og er kjempefornøyd. Får det i posten hver måned. Hjemmesiden Deres ble hakket så den er nede for øyeblikket, men kan bestilles gjennom greatmagazines.uk linken. Anbefales!
Hver måned får du nytt akvariestoff og nyheter. Du får også en varmekolbe i gave hvis du abonnerer. Men husker ikke om det gjaldt bare engelske boere.
Hver måned får du nytt akvariestoff og nyheter. Du får også en varmekolbe i gave hvis du abonnerer. Men husker ikke om det gjaldt bare engelske boere.
Postet 27.01.10 kl 10:19
Postet 27.01.10 kl 17:27
Noen som har prøvd seg på Narvesen i det siste?
Ser de skal kunne skaffe dette:
Aquarium Fish Int.
Utgave:2011003
I salg:17.februar - 14.mars 2011
Pris:89,00
Varenr:42326
EAN:2011003
narvesen
Er det bare å ta med produktark og bestille da?
Espen
Ser de skal kunne skaffe dette:
Aquarium Fish Int.
Utgave:2011003
I salg:17.februar - 14.mars 2011
Pris:89,00
Varenr:42326
EAN:2011003
narvesen
Er det bare å ta med produktark og bestille da?
Espen
Postet 17.02.11 kl 23:18