Forumstråder

Når jeg har lagt inn en ny trå her på forumert, så skjer det noe rart. Hver nye jeg legger inn kommer ikke på den "dine abbonement" SÅ det er en del av mine tråder som jeg ikke finner lenger Hvorfor?
Jeg bruker ikke abbonent-delen så mye, egentlig, så jeg vet ikke detaljene i hvordan den virker.

Men - på profilen din (bare klikk på navnet ditt) har du en meny til venstre. Der finner du alle trådene du har opprettet, og alle svar du har skrevet i andres tråder. Kjekt for å finne igjen egne innlegg
super
Når jeg har lagt inn en ny trå her på forumert, så skjer det noe rart. Hver nye jeg legger inn kommer ikke på den "dine abbonement" SÅ det er en del av mine tråder som jeg ikke finner lenger:-( Hvorfor?


Det er ikke noen automatikk i at du abonnerer på tråder du har startet her. Det må man aktivt velge.
Men dine egne tråder og alle innlegg du har skrevet finner du ved å gå inn på profilen din. I menyvalgene til venstre, de grønne knappene, finner du bl.a. en som heter "Mine innlegg". Klikk der og du får alle tråder og innlegg du har skrevet/deltatt i.

Vil du abonnere på en tråd, går du opp på toppen over tråden du leser i. Der står det en liten meny-knapp som heter "Tråd alternativer". Klikk på den og du får to valg, du velger "Abonner på tråd".

Pilen viser hvor denne lille menyknappen for abonnering står over en tråd.
[External Image]
Eller du kan krysse av for "Send meg epost når noen svarer på innlegg i denne tråden" rett over knappen for "Post innlegg" når du har skrevet et innlegg. Da vil tråden komme som abonnement
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Magne Asbjørnsen
Reklame for plussmedlemskap