Hvordan blir reker påvirket av esha 2ooo og exit???

Vi har fått litt problem i akvariet vårt. Klarer ikke helt å finne ut hva det er - de ulike symptomene på fiskene dekker tilsammen alle symptomer jeg finner i boka mi.

vi har bestemt oss for at vi prøver først med å kure akvariet med eSHa 2000 og Esha exit - så har vi dekket det meste. ( den ene black mollyen fikk noen hvite prikker i går, ser ikke det på noen av de andre, men hunnkampfisken fikk et stort sår i siden ...hun døde for 3 dager siden)

Det jeg lurer på er hvordan dette påvirker rekene jeg har i karet. De stortrives nemlig, yngler som bare det. Finner ikke noe info noen sted om medisinen er farlig for rekene. Noen som har erfaring på dette???
Jeg har ikke sett noen bieffekter på rekene når jeg har brukt de to medisinene. Nå har jeg bare brukt Exit en eller to ganger, men Esha 2000 har jeg brukt mange ganger med hell. Ikke mistet noen reker som jeg vet om iallefall. Jeg har reker overalt i alle kar.

PS! Du kan trygt medisinere med begge to samtidig, altså både Esha Exit og Esha 2000.
Merk: Dette er ikke vanlig å kunne gjøre med medisiner (blande), men disse to er laget for å passe sammen også. Det har en forsterkende effekt om man bruker begge samtidig, så det er faktisk anbefalt i bruksanvisningen.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap