Februar i bergen akvarieklubb.

Sidan januarmøtet i Bergen akvarieklubb måtte utgå pga. at lokalet var dobbeltbooka blir det i staden to møter i februar.

Torsdag 4. februar blir det klubbmøte med eit lite foredrag om oppdrett av kampfisk.
Det blir som vanlig loddsalg og auksjon. Reknar med at det er ein del som har litt overskudd å ta med seg etter ein lang juleferie, så auksjonen kan bli bra.

Onsdag 24. februar kommer Michael Niesar og skal holde foredrag om stell og oppdrett av dvergreker.
Vi gleder oss kjempemasse til dette. Han har også sagt at han skal ta med ein del snadder til auksjonen, så husk å ta med godt med kontanter

Vi møtes som vanlig i Gimlehallen kl. 19:00

Ingunn
Oppdrett 2009
Har fått beskjed av Ørjan om at siste frist for innmelding av oppdrett er utsatt, slik at det fortsatt er mulig å melde inn oppdrett på torsdag
Det ser ut til at vi blir nødt til å flytte datoen for Michael sitt foredrag også.
Foredraget blir difor torsdag 25. februar i staden.
er neste møte 25.feb?

kan man komme selv om man ikke er innmeldt i klubben?

hadde vært kjempe gøy å være med og se en gang
Hei , vi har møte i dag og neste er torsdag den 25. Det er bare til å komme en tur å se hvordan vi har det
pleier møtene alltid å være på torsdager?

torsdager er eneste dagene jeg jobber sent, og derfor ikke kan delta :P

Nei, det pleier å være siste onsdag i mnd. men nå i januar og februar har det skjedd en dobbeltbooking av lokalene.

Så da er det håp for deg
Driver å stapper mat i mine L-339 yngel for å få de store og sterke, slik at jeg kan få registrert oppdrett på dem.

Må jeg være medlem for å få til det?

Mvh
Kai

ooo onsdager er bra!

får bare vente i spenning til mars da skjønner jeg
KRB
Driver å stapper mat i mine L-339 yngel for å få de store og sterke, slik at jeg kan få registrert oppdrett på dem. Må jeg være medlem for å få til det? Mvh Kai

For å få registrert oppdrett i NAF så må du nok det ja.

Men selvfølgelig kan du registrere her på forumet om det var det du tenkte på
Thatina
ooo onsdager er bra! :D får bare vente i spenning til mars da skjønner jeg ;)

He he ,det må du nok ,ønsker deg velkommen da
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap