Annonser og inntekter

Hvordan er det med annonsene som figurerer her på sidene? (Ikke de private rubrikkannonsene altså) Får dere samme beløp uansett, eller er det bedre betalt om brukerne klikker seg inn på annonsene?
Plussmedlem
Det kjem an på annonsane.
Google-annonsar tener vi ingenting på om ingen klikkar på dei, men når det gjeld grafikkannonsane på topp og høgre side er det fast månadspris. Ingenting ekstra for trafikk. Tele2-annonsen til høgre tener vi ingenting på før nokon faktisk bestiller Tele2-abonnement.

MEN - eg vil absolutt ikkje at folk skal klikke på annonsar "for å støtte AF". Det er mot retningslinjene til Google Adsense, og skapar masse falsk trafikk som ingen er tjent med. Det er mykje betre at annonsørane faktisk har annonsar som gjev brukarane genuint lyst til å klikke på dei.


Aha Da ble jeg litt klokere i dag også.

Ser forresten at det tidligere er nevnt google-annonser midt inne i trådene. Er de der fortsatt? Jeg ser dem nemlig ikke. Kjører Google Chrome uten noen plugins eller ad-blockers.

Google-annonsen nede til venstre ser jeg derimot.
Liz H
Aha :) Da ble jeg litt klokere i dag også. Ser forresten at det tidligere er nevnt google-annonser midt inne i trådene. Er de der fortsatt? Jeg ser dem nemlig ikke. Kjører Google Chrome uten noen plugins eller ad-blockers. Google-annonsen nede til venstre ser jeg derimot.


Iflg. Holger skal google-adds midt i trådene ikke være synlige for plussmedlemmer. Jeg ser de veldig godt, men begyner bli vant til de nå
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap