Sajica ciklide

er det sajica ciklide?

beklager dorlige bilder men kan ikke gå så nerme da jømer dem seg bare
Var vanskelig å se. Lenge siden jeg har hatt disse fiskene. Syns de ligner Sajica, men syns samtidig at finnene på Sajica pleier å være noe finere. Samenlign de fiskene du har med de i basen. Mulig kansje Blå Acara.
Jo mer jeg ser på bildene jo mere tror jeg det er Sajica. 90 prosent sikker.
Hehe
Skywalker
Var vanskelig å se. Lenge siden jeg har hatt disse fiskene. Syns de ligner Sajica, men syns samtidig at finnene på Sajica pleier å være noe finere. Samenlign de fiskene du har med de i basen. Mulig kansje Blå Acara.

okei ja dem er så styge i fergen pågurn av at den gikk i et 80l nor dem var 20 stk dem såvit farge enda

blå akara er det ikke det har jeg å

å da er det nok saika men det er 2 stk sebraer
Okei
da er det det siden jeg redet dem fra en siker død
Da er det Sajica. Blir veldig flotte. Syns de var relativt fredelige til å være en mellom amerikaner. Du burde skille Zebraene og Sajicaene hvis du ikke ønsker kryssning.
eg hadde noe sejica ceklider og ser likheter. blantanna mønstere på kroppen osv, men har dem blå øyner? fordi det hadde alle mine så regner med det er vandelig hoss alle

du kan jo slå på lyset i karet og ta noen bilder uten blitz om du får til
ciklidesyka
er det sajica ciklide?(
Hadde du ikke en blanding av sajica og zebra da?
Nei
Nils Vollstad
[QUOTE=ciklidesyka]er det sajica ciklide?(
Hadde du ikke en blanding av sajica og zebra da?

dem er git vekk til en somsa det så det er 2 mindre
Sajica
ligner på sajica ciklider men noe stemmer ikke helt med fargene og flekken på siden og finnene..

mulig det er en kryssning av sebra og sajica???

[External Image]
Sajica
her er slik de ser ut når de krysser seg med sebra ciklider

[External Image]
Sajica kan variere en del i farger. Men det var noe som "skurret" litt der ja. Ikke umulig at dette er hybrider. Begynner desverre å bli en del av det på markedet nå, uten at folk faktisk aner hva de har eller selger/kjøper.
for meg ser det også ut som hybrider... men hvis du har 20 av dem, så kan det jo være at du bare har fått bilde av hunkjønnene, dog er dette lite sannsynlig...

Skulle jeg sagt noe helt sikkert ville jeg sagt uheldige hybrider.
Hei
filathor
her er slik de ser ut når de krysser seg med sebra ciklider [IMG]http://www.fischbottich.de/fileadmin/bilder/warmwasser/fische/sajica/sajica15.JPG[/IMG]

dem ser ikke sont du lingner helt på en saik nor dem ferger ut men det er sebra cilide form
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap