Kan jeg ha lego i akvariet?

Vi har fått oss akvarie nå, og vi har en liten her på 6 år som har veldig store ønsker om å ha en liten lego ubåt og noen lego dykkere i akvariet, og vi syntes det hørtes ut som ett arti konsept! Kan oppfylle vår gutts drøm?
Det må da gå fint?
Om Lego er giftig er det ett passelig stort konsern som har ett problem
Dette er vel verdens mest kjente barneleker vil jeg tro.
Du har ett poeng der da får jeg sette meg ned å bygge en ubåt til vår lille kar her bilder kommer!!
Plussmedlem
Det går utmerket.
Men husk at Lego flyter
Hadde ikke fantasi til å bygge en ubåt, men en liten undervanns stasjon ble godkjent!! Er litt tomt i akvariet vårt, så det passet med en liten ting til nedi der syntes jeg!
Stilige bilder Det ga du meg en god idè om ka vi kan ha nedi akvariet vårt
stilig! Noe slikt hadde nok småtrolla mine likt om jeg hadde i akvariet her hehe.. men tror nok du mer skal være bekymret for den blå grusen der.. lest en del om farget grus her inne tidligere som har vist seg og være skadelig for fisken.
Det var utrooolig søtt En ide jeg skal presentere for ungene, hehe
LeneA
stilig! Noe slikt hadde nok småtrolla mine likt om jeg hadde i akvariet her hehe.. men tror nok du mer skal være bekymret for den blå grusen der.. lest en del om farget grus her inne tidligere som har vist seg og være skadelig for fisken. ;)


Det var jo synd å høre den kostet jo litt også!! :/ har fisk dødd av den altså? ikke noe jeg kan gjøre for å få grusen tryggere heller?
Tor-andre Lie
[QUOTE=LeneA]stilig! Noe slikt hadde nok småtrolla mine likt om jeg hadde i akvariet her hehe.. men tror nok du mer skal være bekymret for den blå grusen der.. lest en del om farget grus her inne tidligere som har vist seg og være skadelig for fisken. ;)


Det var jo synd å høre den kostet jo litt også!! :/ har fisk dødd av den altså? ikke noe jeg kan gjøre for å få grusen tryggere heller?

Husk at noen har opplevd dette og at dette ikke nødvendigvis er en sannhet. At leverandører av grus til akvarier lager giftig grus er jo det samme som at dem skyter seg selv i foten. Før noen faktisk har undersøkt farget grus i et laberatorie så ville jeg tatt denne myten med en klype salt.
Jeg opplevde å få forgiftning i karet av gullgrus kjøpt på dyrebutikk. De fikk etterhvært flere klager på den grusen, og valgte til sist å trekke den fra butikken. Men de selger fortsatt blå og rød grus, så regner med at de ikke har fått klager på den
Mere hva?? har lyst til å bygge noe litt større en gang senere! noe som de kan svømme inni! akkurat nå ligger algespiseren inni huset og koser seg
Stilig. Du må lage en undervannsverden i lego. hmmm i tillegg til noen ekte planter da. Det er vel dette som kan kalles barneakvarium?
Hvordan fikk du det til og stå uten t legoen flyter opp ` `??
Håkon Hovrud
Hvordan fikk du det til og stå uten t legoen flyter opp ` `??


Lime fast med akvariesilikon i bunnglasset, Hadde en kamerat som hadde He-man borgen(Castle Grayscull) i et akvarie med Piraya. Var helt rått med den hodeskalle borgen.
Dette likte jeg! Har lekt litt med legodykkere, men tok de ut. Kanskje de skal i igjen?
På bunn er det en plate,, så jeg gravde den bare ned i sanden det holdt slik at det ikke flyter opp!!
Det høres flott ut men ikke for å blande meg, men trodde ikke fisker kunne bygge lego. Mulig jeg tar feil. Men hva hadde du gjort om du hadde blitt bombandert med legoklosser i hjemmet ditt?

tror ikkje du skal bruke den lille plassen som er på legoklosser. ¨


Ser ikke ut som det plager fiskene at det kom en lego ting nedi der, neontetraen svømmer gjennom der titt og ofte.. og algespiserne ligger å slapper av oppå den hele tiden!!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap