Hjelp,pumpe!!

vi har bare tt 19 liters akvarium nå,men har ett større stående som jeg tenkte å bytte til! samboeren er usikker på om det er 63 liters,eller 69 liter..men spørsmålet mitt er om jeg kan bruke den lille pumpa vi har nå på 3,5 watt i det andre?? eller blir den altfor liten? kan jeg isåfall bruke den litt,til jeg får kjøpt meg større,hvor lenge isåfall??
holder og poste spørsmålet i 1 tråd
va heter pumpen da?
bardledoo
holder og poste spørsmålet i 1 tråd:) va heter pumpen da?
vet ikke:S elite stingrey 5,står noe om det bak..sier det deg noe? jeg har virkelig ikke piling:p men nå er det egentlig allerede gjort også da,bytett akvarie altså
Elite Stingray 5 er beregnet på kar opp til 25l tror jeg det var. Den er altså for liten til det nye karet, jeg tror nok jeg ville ha venta til jeg hadde hatt råd til større pumpe, i ett kar på ca 60l kan du godt ha en pumpe som er beregnet på kar rundt 100l. Men du kan bruke guffet fra filtervatten i den gamlepumpa til å kickstarte det nye filteret, så slipper du å vente i 4uker med å sette inn nye fisk Jeg har ett fluvalfilter i mitt kar nå, og det kostet bare ca 300kr nytt i butikk, så vet du sånn ca pris
Lykke
Elite Stingray 5 er beregnet på kar opp til 25l tror jeg det var. Den er altså for liten til det nye karet, jeg tror nok jeg ville ha venta til jeg hadde hatt råd til større pumpe, i ett kar på ca 60l kan du godt ha en pumpe som er beregnet på kar rundt 100l. Men du kan bruke guffet fra filtervatten i den gamlepumpa til å kickstarte det nye filteret, så slipper du å vente i 4uker med å sette inn nye fisk :-) Jeg har ett fluvalfilter i mitt kar nå, og det kostet bare ca 300kr nytt i butikk, så vet du sånn ca pris :-)
ok,som sagt har jeg allerede flyttet de over da:S men hva vil si å kickstarte? ta guffen fra den andre i en bolle med vann,og legge den nye pumpa oppi og la den gå da eller? hvor lenge må den gå da?=)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap