Noen med erfaring fra denne nettbutikken?

ja, og jeg syntes det var en veldig grei butikk
ut fra mine erfaringer er det norges beste nettbutikk innen akvarieprodukter.
Prisene er også meget bra.
Her står det en del kommetarer ang denne netbutikken som jeg selv har handlet og vært fornøyd med flere ganger.
har ikke opplevd at denne nettbutikken er så BRA som alle vil ha den til. bestillte noen varer i slutten av januar og har ennå ikke fått det jeg har bestillt så jeg håper det kommer i posten idag.
Godt fornøyd
Har prøvd den en gang, var godt fornøyd.
ut fra mine erfaringer er ikke www.aquamanias.no noe bedre enn andre nettbutikker,jeg vil heller anbefale www.webzoo.net som jeg mener er best.men det er meninger om det meste uansett hva det gjelder.
Jeg tror nok at de fleste medlemmene her inne har erfaring med Aquamanias, og at de fleste også har positive ting å si. Alle tomler opp herfra i alle fall
Jeg er veldig fornøyd med Aquamanias. Har kjøpt mye fisk og frossentfôr derfra etterhvert, siden jeg bor i kjørbar avstand fra butikken.
Prisene er veldig bra!
Bare synd at Aquamanias, ikke forhandler Eheim produkter.
AquaLife
Bare synd at Aquamanias, ikke forhandler Eheim produkter.

Ja, det er jeg enig i.
Jeg synes det er dumt at en ikke kan sjekke lagerbeholdningen der.
Det er vel ikke slik at alt en kan legge i handlekurven er på lager?
Ole Olsen
Jeg synes det er dumt at en ikke kan sjekke lagerbeholdningen der. Det er vel ikke slik at alt en kan legge i handlekurven er på lager?


Nei, det ser du info om på forsiden hos Aquamanias...
Han driver butikken fra kjelleren på sitt eget bolighus, der han bor med familien sin. Butikken drives på fritiden hans, etter hans vanlige dag-jobb.
Det sier seg selv at lagerplassen er begrenset, og derfor skriver han også på forsiden at han en gang pr uke bestiller inn varer som er bestilt av kunder. Han har sikkert en del "brød og smør" varer som går veldig mye av på lager, sånn som nitritt-tester og det mest solgte fôret osv.

Ok,takk
Jeg burde vel ha sett dette.
Men hvor lang er leveringstiden da?
Det står vel sikkert på samme siden det og, jeg sjekker gjerne selv.
Ole Olsen
Ok,takk ;-) Jeg burde vel ha sett dette. [B]Men hvor lang er leveringstiden da? [/B] Det står vel sikkert på samme siden det og, jeg sjekker gjerne selv.


Der har jeg litt ymse erfaring. Noen ganger går det veldig kjapt, andre ganger går det både "vinter og vår". Noe som sikkert har med lagerstatus å gjøre.

Må jo også kunne si, at det kan være litt dårlig med komunikasjon og tilbakemeldinger av og til. Det har vel noe med hans måte å drive butikken på, som Mona er inne på her.

Ellers er han en grei og hyggelig fyr, og prisene finner du ikke lavere på norske netshoper. (Trur eg). :0)
Leveringstid ja. Jeg bestillte noen varer her i slutten av januar og har ennå ikke fått de.. Grunnen til dette var at de han kjøper fra hadde rota det til med bestillingen. Men mener selv at det ikke bør ta så lang tid å få varene man har bestilt uansett lager plass osv. Når jeg handler i nettbutikker forventer jeg at jeg har varen hos meg innen rimlighetens tid.
Aquamanias
den butikker gir jeg topp karakter,. grei enkel og slettes ikke ille priser,.

super butikk anbefaler den
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap