Mariannes bettaer og killier ++ c",) (side 25)

Her er videoen av HMPK'en som jeg nevnte i post 479..

http://youtu.be/V4oAHRP0mts
Et par bilder jeg tok av tussyae-hannen for noen dager siden. Det veldig tydelig kjønnsforskjell på dem nå, siden hannen har veldig kraftig farge, mens hunnen har vannrette striper nesten hele tiden. Men lek har det ikke blitt ennå...
Det fins altså så utrolig mange vakre bettaer
Mvjnz
Og her er skikkelig link: [URLBLOCK1]


Han ser litt liten og uerfaren ut og hun prøver som best hun kan å vise han, Men stakkarn rekker ikke engang rundt.
Sissimor
Det fins altså så utrolig mange vakre bettaer :D


Ja, ikke sant Jeg er spesielt svak for coccinaer og tussyae og lignende arter Elsker de blå øynene som nærmest skinner i mørke.

Galemor
[QUOTE=Mvjnz]Og her er skikkelig link: [URLBLOCK1]


Han ser litt liten og uerfaren ut og hun prøver som best hun kan å vise han, Men stakkarn rekker ikke engang rundt.

Jeg syntes nesten litt synd på dem faktisk. De ville så gjerne begge to. Grunnen til at jeg puttet dem sammen var fordi jeg ville bekrefte at den hvite er en hann. Nå skal han få vokse seg til litt før jeg prøver igjen
Den unge splendensen min har begynt å få farge igjen. De svarte flekkene på siden har vokst, og han har nå fått en svart flekk på analfinnen, og antydning til blått/svart på halefinnen.

Pene fisken
Den er utrolig flott den hannen.
Hvordan går det med sneglene?
Thomas, den eldste pusen vår døde i dag tidlig Vi fant han død på gulvet da vi stod opp. Han hadde en ulyd på hjertet, så vi antar at han døde plutselig. Han var helt fin i går kveld, spiste normalt og satt på fanget og koste osv.

Han var 13 år gammel, og den beste pusen noensinne, sosial og vennlig med alle, både katter og mennesker. Hunder var han ikke spesielt glad i. Han var ikke den smarteste pusen, men var veldig sjarmerende med stor personlighet.

Jeg orket ikke tanken på at han skulle ligge i jorda og råtne, så vi ringte et krematorium for kjæledyr og de hentet han innen en time. Han blir kremert i løpet av dagen, og jeg har valgt en urne til han.
Så trist... Man blir så utrolig glad i disse pusene...
Ja, han var en helt spesiell pus. Jeg adopterte han i 2006, og tok han med meg da jeg flyttet til Australia i 2007. Han var som en baby, eeeeeelsket å bli holdt og kost med, og svarte når jeg sa navnet hans.
Huff dette var trist Marianne. Han var jo så flott også. Man blir jo så vannvittig glad i de dyrene ...
I dag ble Thomas' urne levert, sammen med et "cremation certificate", poteavtrykk og hårlokk.

På urnen står det "Thomas - leaving paw prints on our hearts".
Det var vakre ord, og helt sikkert sanne.
Han har hatt et godt liv med deg.
Huff jeg ble rørt av dette. Så fint at man kan gjøre det sånn.
Rørt her også; vakkert...


Livet begynner så smått å bli normalt igjen. Vi hadde 7 katter, men den yngste flyttet inn hos bestevenninna til mannen, siden hun mistet sin gamle katt tidligere i år. Overgangen fra 7 til 6 var knapt merkbar, men overgangen fra 6 til 5 katter har faktisk vært veldig merkbar. Tapet av Thomas merker vi veldig godt.
Fikk meg en trivelig overraskelse da jeg kikket inn i 90 literen for en liten stund siden - en hel flokk med ancistrusyngel De er så søøøte

Har ikke merket at de har lekt engang, og de har ikke en hule de kan leke i, så jeg forventet ikke at de skulle leke.

Har et veldig flott par oppi der, de må være ca 4 år gamle nå, og rundt 10 cm lange.
Tilfeldig bekjentskap
© Martina Aspevik
Reklame for plussmedlemskap