På akvariereker.no

på betaling får jeg to valg..det står visa\mastercard
og visa\mastercard-paypal...
er den siste tryggest å betale som??
Plussmedlem
Det er like trygt uansett.
ok,takk=) men har hørt om flere som klager over sen levering?
og sender de virkelig snegler i posten? ser for meg de dør eller?
da får du heller dra i en butikk å handle spør du meg..
Maddy
ser for meg de dør eller?


Hvis du ser for deg at de dør, hvorfor i alle dager sitter du og vurderer å bestille?
Det ville være utrolig dårlig butikk og butikken ville ikke leve særlig lenge dersom det var tilfellet, at tingene de sendte daua i posten hver gang...


Dette er vel uansett spørsmål du skal stille til butikken i en email. Spør hva som skjer hvis det du bestiller er dødt ved mottak, og hva rutinene er da.

Det er ingen vits å sitte her og mistenkeliggjøre en butikk du ikke engang har prøvd.
ok,unnskyld meg for å spørre da:O
jeg har lagt 2 snegler i handlekurven min,så er jo tydelig at de sender de,men visste ikke om det er trygt eller ikke? har aldri bestillt levende vesner på nett jeg,lurte bare på erfaringer....
de har ikke de i butikkene som jeg har sett derfor bestille..
Tok meg to sec å finni ut at han sender dette på en TRYGG måte. Så her kan du lese hvordan.
Mulig jeg hørtes litt krass ut, det var ikke meningen, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du spør her, når det er butikken du må spørre Er du det minste usikker, så spør dem du handler hos. Og ta vare på emailen du får til svar, så har du det svart på hvitt hvis noe skulle skje.

Enkelt og greit - man spør der man ønsker å handle varene fra

Reker og snegler pleier å tåle transport pr post veldig fint. Det eneste er kuldegradene ute nå. Jeg antar butikken bruker heat pack å pakke med, dersom de sender nå på vinteren. Heat pack er en liten firkantet plast-sak som avgir varme i et visst antall timer inni pakken, slik at rekene eller sneglene ikke fryser underveis.

/PS! Du bor jo i Akershus. Du kanskje kan kjøre og hente i Akvariereker sitt lokale i stedet? De holder til på Snarøya utenfor Oslo. Her er adressen med kontakt info så du kan spørre når det passer.
ok,takker for svar! prøvde å finne ut av det jeg også,men ikke like effektiv! er nybegynner,så har ikke handlet slik før(bare klær,litt mindre krevende,hehe:p) men da er det greit,da bestiller jeg...

men har ett siste spørsmål; går hvit-rosa posthornsnegle sammen med blå-hvit eplesnegle?? eller burde jeg ha to av samme rase?
De går sammen, ja. Men du vet at posthornsnegler spiser alt de kommer over av akvarieplanter...? Du vil sannsynligvis miste plantene dine om du anskaffer posthornsnegler.

Eplesnegler lar stort sett plantene være i fred, men det hender de gnager litt på små toppskudd og sånn, de også.
Hadde jeg vært deg, ville jeg heller gått for to eplesnegler, istedenfor en av hver. Da får du sannsynligvis beholde akvarieplantene dine
Jeg har bestilt både snegler og reker fra Akvariereker.no, de kom i posten og var veldig i live men tror ikke han sender nå når det er så kaldt.
Sitat Mona O: "jeg skjønner ikke helt hvorfor du spør her, når det er butikken du må spørre".

Dette var det en utrolig rar ting å si?! Selvfølgelig er dette en bra plass å spørre. Her er det massevis av folk som har bestilt varer fra den aktuelle butikken og som har erfaing med dette. Han mistenkeliggjø ikke butikken, han spør om andres erfaringer. Å spørre butikken om kvaliteten på varene de selger og om de e pålitelige er jo litt som å gå på en restarant å spørre om maten er god.

Når det er sakt har jeg bare positive erfaringer med akvariereker.no. De sender ikke hvis det er for kaldt, og dyene burde etter all sansynlighet komme fram i fin form, hvis ikke få du nye dyr eller pengene tilbake.

Anbefaler å bestille over post, hehe.
Sånn som det så ut i det "lageret" jeg var innom for å plukke opp noe småtteri............ingen ord.
Jørgen Tangerud
Anbefaler å bestille over post, hehe. Sånn som det så ut i det "lageret" jeg var innom for å plukke opp noe småtteri............ingen ord.


Jeg må si meg helt enig der ja. Det så / luktet ikke bra der. Tror kanskje det var første og siste gang jeg var innom der ja. Problemet er bare at det er så greit og slippe porto og alt det der , når men er i området så og si daglig. Hadde det ikke hvert for at det så helt j***** ut der.
Han sender bare planter,utstyr og sånt nå siden det er kaldt..

Eg har bestilt 10 stk tiara snegler og 50 stk gjødselkuler som eg får imorgen. Hvis posten ikke somler sånt da.

Han har fått mye kule planter ser eg på siden hans også.

Eg har vært og besøkt han, og han har orden på sakene sine. :p Han har også 3 svære hunder som eg likte godt.
Plussmedlem
Har bestilt flere ganger fra akvariereker.no og min opplevelse er at det er en seriøs bedrift med ønske om å yte sine kunder den beste service. Alt levende var nettopp det da de kom fram, og alle andre artikler holder høy kvalitet. Anbefales!
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap