Akvarium. hvor mange?

Har hørt at du bør ha 2 stk. En for vanelig bruk og et for yngel. Har tenkt og kjøpe neon tetra kun det trenger jeg da 2?
Kor du har høyrt dette veit eg ikkje. Men at ein MÅ ha 2 kar er det dummaste eg har høyrt. Ingen plass i dyreverden (om ein ser bort frå menneske) er det ingen rettigheit at alle yngel/valpar osv (blandt ville dyr) skal vekse opp. Det er dei sterkaste som overlever, og det er det.

Så at ein skal ha 2 akvarium for at yngelen skal overleve blir teit sett ut frå alle aspekt, bortsett frå viss ein har eit mål om at alle skal leve opp, og ein då driv med oppdrett.

Om du berre skal ha neontetra får du uansett ikkje tilfeldigvis yngel, så det er ingen problem.

Så viss ikkje litersjuka tek deg treng du berre eit kar. Men einaste medisinen mot litersjuka er fleire kar. Og har ein først eit, skal det ikkje mykje til.

Mvh Sindre
Å ha et ekstra kar er alltid greit, men ikke alltid nødvendig. Sjansen for at en nybegynner får yngel på neontetra er svært liten uansett.
du kan jo bare kjøpe yngel nett elle boks det er ikke dyr tipper runt 100kr
Christian Meland
du kan jo bare kjøpe yngel nett elle boks det er ikke dyr tipper runt 100kr


eller du kan bare la fiskene få yngelen i karet og har du da masse planter eller anna de kan gjemme seg i så overlever de sterkeste
Jeg syntes det er viktigere med et karantenekar, enn et yngelkar. Så har gjerne et ekstra kar stående som du kan bruke til karantene ved nyinnkjøpte fisk; da minimerer du risikoen for å smitte dine "gamle" fisker med noe grums...

Neontetra er ikke så altfor vanskelig å få yngel på, det som er en fordel om du ønsker at så mange som mulig vokser opp er å ha god beplantning som ynglene kan gjemme seg i til de blir store nok. Det er også viktig å ha riktig fiskesammensetting, og ikke ha store, sultne fisk sammen med de.

Lykke til!
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap