Storauksjon i lillestrøm 7 mars

Storauksjon søndag 7. mars 2010 klokken: 12:00

Les mer på våre hjemmesider, og post gjerne hva du har tenkt å ta med deg og selge.

Forhåndsreklame gir bedre priser
Blir gøy med auksjon i Lillestrøm igjen. Tror jeg fikk solgt ut det jeg skulle på Oslo sin auksjon, men skal bli godt å bare være kjøper.
Virker som de fleste solgte ut alt av ekstra akvarier og utstyr på Oslo sin auksjon, noe som er veldig synd for min del siden jeg ikke fikk dratt dit. Men skal absolutt komme meg på denne, lokalet er jo rett nedi gata Gleder meg masse, hadde vært gøy å høre litt på forhånd om hva folk har planer om å selge.
Inaktiv bruker
Kunne tatt med noen små kar om jeg kommer, har vell 2 på ca150L. ett buet 50liters kar, med bord, og ennå ett til som jeg trur er på 54liter, uten at jeg er for sikker, om det er av interesse, er ikke 100% sikkert at jeg kommer, men kommer jeg tar jeg ihvertfall med karene tenker jeg, selv om det virker som de fleste går til spott priser. Muligens jeg får tatt med noe reker også.
Jeg kommer regner med at jeg tar med black molly , eplesnegler gule og lilla, det er det jeg kommer på nå.

Det var jo så koselig forrige gang.
Jeg håper at jeg får vært med på auksjonen denne gangen.
Hvis jeg kommer kan det hende jeg tar med noen fisker for salg.

Har et par Oreochromis mosambicus jeg vil selge, et par synodontis multipunctatus og en ensom synodontis. Vi får se hva som skjer.

Oi der var det noe interesant. Best du kommer Linda
Bruker det å bli rimeligere for reker på slike auksjoner?
Ble overasket over de høye prisene på maller og spesielt reker på auksjonen i Oslo. At en reke på kansje en cm kan være værdt flere hundre kroner er for meg en gåte. Nå har ikke jeg peiling på reker, men fikk høre av andre at det var helt normale priser. Kirsebær reker ligger ca på 10kr stk. Nå skal det sies at prisene på auksjoner kan variere noe voldsomt fra gang til gang. Er det 50 stk som er der for å handle reker så blir rekene dyre. Er man alene om å ha lyst på noe så blir det billig. Derfor ofte at Guppy går for høyere priser en for eksempel Malawi og Tanganyika fisk. Flere som vil ha Guppy en for eksempel Frontosa. Stort sett er prisene på auksjonene mye billigere en butikkpris og fiskene har også mye bedre kvalitet.
Inaktiv bruker
Har ikke så mye spennende å komme med, men har ett lekspar med scalare pluss 2 gutter gull/blå gurami som jeg tar med.
Jeg kan ta med meg 250L Akvastabil Effectline i sølv, Effectline heldekkende lystopp med 2xT8 og 1xT5 samt Effectline møbelbord i grå. Men tar det kun med hvis jeg vet det finnes kjøpere som er villig til å betale litt for pakken. Har også 85L Akvastabil Effectline i sort med enkel armatur og litt pumper,kolber som er til overs.
søren, jeg jobber:/ hadde vært gøy og kikke litt. er sikkert mye finere fisk der enn i butikkene ja...
Stig Indgjerdingen
Jeg kan ta med meg 250L Akvastabil Effectline i sølv, Effectline heldekkende lystopp med 2xT8 og 1xT5 samt Effectline møbelbord i grå. Men tar det kun med hvis jeg vet det finnes kjøpere som er villig til å betale litt for pakken. Har også 85L Akvastabil Effectline i sort med enkel armatur og litt pumper,kolber som er til overs.

Solgte et 250L Akvastabil med Porsabord på Storauksjonen i Oslo. Var heldekkende lystopp. Karet var veldig fint. Fikk 650,- Er ikke i nærheten av hva armaturet en gang koster. Nå ville jeg bare bli kvitt karet så lot det gå, men man burde vel sette minstepris hvis man ikke lar det gå for hva som helst.
En ting som man burde ta med er enkle hurtigvoksende planter. Det er alltid et marked for det.
Jeg trenger noen slike nå. Vanligvis slenger man jo en bøtte i søpla etter et opprydding i akvarier, men nå er det plutselig blitt dårlig med planter...
Jeg har tenkt meg på auksjon. Har ikke noe å selge akkurat nå, men er på jakt etter noen fine røtter til vår nye 335-liter. Trenger også en bakgrunn til dette. Gleder meg uansett til å ta en titt og treffe flere entusiaster
Jeg håper også å komme meg på auksjon. Har aldri vært med på det, gleder meg!

Håper å få kjøpt javamose, og kanskje et komplett kar som kan fungere som karantenekar
Tar nok med litt mikromark oppstartskultur, kanskje et nytt 60 akv komplett
Blir mange karr til salgs ser jeg, kommer med 3 vi også. Komplett 60 liters Juwel, 92 liters panorama med bord og ett sekskantet på 18 liter. Ett par utvendige pumper (Fluval 305 og Tetra EX700) + masse div utstyr.
Blir nok noe fisk med og, men har ikke bestemt oss for hva og hvor mye enda.
Jeg kan ta med en innvendig bakgrunn som passer til alt opptil 375L. ? endel stæsj...
Noen som har planer om å ta med C-maller eller L-maller? 54/60-litere er også av interesse.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap