Trenger nytt filter!!

DM-800 akvariet mitt på 120L har visst veldig dårlig filter (i følge noen på forumet her, og det stemmer nok) Trenger anbefalinger til et nytt og godt filter jeg kan kjøpe, som er bra og bråker minst mulig! akvariet har vært i gang i halvannen uke.. Filteret bråker en del og jeg ser allerede at det ikke gjør nytten sin

Takk
Kan anbefale Eheim Classic 2013. Det er utvendig filter, og kanskje litt lite, men det avhenger av hvor mye fisk (og hvilke) du har tenkt å ha.

Vil du ha noe med bedre kapasitet, kan du kjøre Eheim 2026.

Eheim 2028 blir kanskje litt overdimensjonert, men man kan stille ned trykket på pumpa, så det er også fullt brukendes til ditt akvarium. Am-top 3337 er en billigere kopi av 2028 som også er helt grei, men vil du ha topp kvalitet er Eheim det fornuftige valget.
Filter
hei skal du ha utvendig filter til 120 liters akvarium som bråker lite skal jeg anbefale deg eheim 2224 filter tar 700 liter i timen.jeg har kjørt eheim 2224 filter i flere år,har aldri hatt noe tull med det filteret.eheim er best på kvalitet og bråker minst av alle filter jeg har vert borti.du får andre merker billigere men kan ikke sammenlignes med eheim på bråk.
Tusen takk for veldig gode tips!
Kommer godt med når jeg er så fersk i gamet..

Bør jeg, om noen uker, kjøre det nye filteret inn sammen med det permanente før jeg skrur av det permanente? Hvor lang tid isåfall?
la de gå sammen i en 5-6 uker tror nok det er det beste.
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Bukkems
Reklame for plussmedlemskap