- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Ancistrus egg ?
Ancistrus egg ?
Jeg fant Ancistrus hannen min ligge atme en klase med egg..
Legger med noen bilder , så om noen kan fortelle meg litt om disse eggene , og om jeg skal la eggene være i lamme dem heletiden (selv når dem er klekt).
Men det jeg syns vart rart er at egga er framme på glasset , har lest at di blir lakt i huler..
Men jeg har ikke en hule akkurat , har bare laget en tunnel med steiner..
Håper på mange svar
Legger med noen bilder , så om noen kan fortelle meg litt om disse eggene , og om jeg skal la eggene være i lamme dem heletiden (selv når dem er klekt).
Men det jeg syns vart rart er at egga er framme på glasset , har lest at di blir lakt i huler..
Men jeg har ikke en hule akkurat , har bare laget en tunnel med steiner..
Håper på mange svar
Postet 23.02.10 kl 20:50
Dette var litt spesielt ja. Har høyrt at hannen kan finne/lage holer mange plassar, men her er det jo nesten ingen beskyttelse i det heile.
Har du ambisjonar om å få mange til å vekse opp, bør du nok flytte egga over i eit akvarie utan andre fisk. Eg veit ikkje kva fisk du har i dette akvariet, men dess ferre dei er og mindre(i størrelse), jo større er sjangsane for yngelen til å overleve.
Har du ambisjonar om å få mange til å vekse opp, bør du nok flytte egga over i eit akvarie utan andre fisk. Eg veit ikkje kva fisk du har i dette akvariet, men dess ferre dei er og mindre(i størrelse), jo større er sjangsane for yngelen til å overleve.
Postet 23.02.10 kl 21:00
Postet 23.02.10 kl 21:04
Postet 23.02.10 kl 21:14
Postet 23.02.10 kl 21:16
Postet 27.02.10 kl 10:22