Oversikt over tråder man har skrevet i + favoritter

Hvorfor ikke få dette her på Akvaforum også?

Glemmer hele tiden av tråder fordi jeg ikke vil abonnere/ha innboksen full av meldinger om nye innlegg.
På din medlemsside, velger du "mine innlegg i forum" i venstremargen.


Favorittene finner du via dropdown-menyen under mailadressa di oppe til venstre. Det heter "Mine bokmerker."
Men kan man ikke bare legge til linker til andre sider (nettbutikker etc) som favoritter?

"Mine innlegg" er forsåvidt grei, men hadde vært flott med en slik oversikt som på bildet over i tillegg. Blir litt rotete sånn som det er nå, synes jeg. Har man flere innlegg i en tråd står jo den flere ganger, så de andre innleggene forsvinner fort bakover på de neste sidene.
Drar opp denne igjen jeg. Jeg synes dette er en god idé. Kunne vi ikke fått noe sånt?
Bruk bokmerke funksjonen i nettleseren deres (?)
Ronny-André
Bruk bokmerke funksjonen i nettleseren deres (?)


men hallo. jeg følger jo med på ca en million tråder, og bruker ikke bare internett til AF, jeg er jo medlem i andre forumer, og andre nettsteder.

bokmerkene mine er rotete, fulle, uoversiktlige nok som det er :P ^^
carassius
"Mine innlegg" er forsåvidt grei, men hadde vært flott med en slik oversikt som på bildet over i tillegg. Blir litt rotete sånn som det er nå, synes jeg. Har man flere innlegg i en tråd står jo den flere ganger, så de andre innleggene forsvinner fort bakover på de neste sidene.


Hadde det ikke i alle fall vært mulig å gjøre slik at de trådene man har skrevet i kommer fram på førstesida om det kommer nye innlegg i den?
hei

Jeg er fornøyd med sånn det er for jeg lærte dette fort.

jeg har tatt i bruk filtrering av type innlegg. altså

nybegynner tetra L-maller og cory + et par til.

Da kommer det jo opp innlegg i disse forumene etter klokkeslettet. og det er jo greit.

Enig med trådstarter her!

Og også generelt, er det mulig å gjøre forumet mer funksjonelt?

Når man søker her på AF, så kommer treffet opp omtrent som den gjør i søkemotorer. Skulle ønske det kom opp i trådform (likt som med forumet).
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap