Når synker eikebladene til bunns?

Jeg er så full av tålmodighet.....

Sitter her å venter på at eikebladene skal synke til bunnen.

Kommer det til å skje før jeg blir altfor gammel??
Inaktiv bruker
Ting tar tid...
Eikebladene mine bruker 1-2 dager å synke, enda lenger på å bli liggende i strøm osv. i karet. Pleier å legge de i bløt i ei bøtte så slipper jeg å se på flytende blader i karet
Darn!! Da gir jeg opp å stirre ihjel bladene i kveld. Prøver å stirre dem i senk, jeg....
Ja, et til to døgn pleier det å ta, så ikke hold pusten mens du venter!
Omtrent like festlig som å sitte og se på maling tørke

Jeg bruker å legge dem til bløt i en bøtte, og så grafser jeg til meg løvet derfra med hånden og klasker det i karet når de er ferdig "vasstrukne".
Og jeg har null tålmodighet (og er impulsiv i tillegg), så jeg koker bladene en stund i en kjele, så synker de med en gang

Må komme med en liten advarsel og si at det blir en litt... skog-aktig lukt i huset, men det gjør meg ingenting så lenge bladene synker da JEG vil at de skal synke! Hehe
luuuuurt

godt det ikke bare er meg som ikke har nødvendig tålmodighet for å drive med denne vannsporten..
ElinH
Og jeg har null tålmodighet (og er impulsiv i tillegg), så jeg koker bladene en stund i en kjele, så synker de med en gang :-D Må komme med en liten advarsel og si at det blir en litt... skog-aktig lukt i huset, men det gjør meg ingenting så lenge bladene synker da JEG vil at de skal synke! Hehe




hahahaha !
Tilfeldig bekjentskap
© Mark Sabaj Pérez, ANSP & All Catfish Species Inventory
Reklame for plussmedlemskap