Renovering av 30l hjelp?

Har tenkt å totalrenovere akvariumet mitt. Skifte bunnsubtrat til sand bytte ut planter til, ønsker da både høye og lave planter. ny rot huler. Noen tips?

slik ser det ut nå --->
:)
For de fleste er det vel lommeboken som stopper oss, fantasien har ingen grenser

De fleste fisker liker jo masse planter og ting og gjemme seg i. Så det er vel bare å fylle oppi det du har lyst til og hva du syns er fint!


Jeg kan anbefale deg biltemasand, da den er veldig billig og fungerer fint til akvarium. Jeg betalte vel 119 kr for to stk poser av 17 kilo. En pose på 17 kilo burde holde i massevis for deg. Vis du finner noen i nærheten av deg som selger planter og fisker hjemme, så er det gjerne litt billigere enn i butikken.

Lykke til!

Mvh
Kjøp biltema sand, du betaler 60kr for en 17kg sekk.. Fin sand men vil anbefale den grovest av de da den fine er nesten som støv.

Hva tenker du og ha i 30L? er jo litt begrensa hvis du vil ha optimale forhold til fiska og er ikke alltid like lett og holde vannverdiene under kontroll heller.

Mye fine planter du hadde plukket ut!
Jeg har alle vannverdier under kontroll, har hatt det nesten siden jeg fikk det. Har nå kjøpt biltemasand. Har tenkt å bytte ut mange av de fiskene jeg fikk med akvariumet med bororas merah og et eller annet skalldyr
Det er jo bra!

Hvilke skalldyr skal du ha sier du?
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap