T5 lystopp

Hei!

Noen som kjenner til en ren T5 lystopp som er ca 80 cm lang?

Kent
Hei!

Takk for tips. Rørene i denne er bare 60 cm og derfor kun 24 w, hadde vært greit å fått armatur med plass til litt lenger rør og slik høyere watt. Ser at 39 w rørene blir for lange, men det finnes kanskje rør mellom disse størrelsene?
Du kan bruke flere 24w (60cm) rør og alternere på hvilken side du begynner fra.

------xxx
xxx------
------xxx
xxx------


Skjønner du mine tegneskills? :P
Kent_
Hei! Takk for tips. Rørene i denne er bare 60 cm og derfor kun 24 w, hadde vært greit å fått armatur med plass til litt lenger rør og slik høyere watt. Ser at 39 w rørene blir for lange, men det finnes kanskje rør mellom disse størrelsene?


Det finnes ikke T5 rør mellom her.
Blir 24W eller 39W. Jeg har også et litt for bredt armatur, personlig synes jeg ikke det gjør noen ting, men det er smakssak.
Hei!

Har sett T5 rør på 30 watt en gang, men det var sikkert ikke noe som er å få kjøpt som standard.
Jeg vet at ATI har noe T5 lamper på 39w X6, får se om jeg finner noe tilsvarende i 24 X 6 eller 8. Selvfølgelig et alternativ å kjøpe flere enkelt aramturer, men det blir fort veldig dyrt.
ATI selger 6x24W ja. Det er bare å sende mail til forhandlere i Norge og be dem bestille med et slikt armatur på neste forsendelse.
Hei!

Fant de ATI armaturene, de er perfekte. Noen som har erfaring med disse? Mye støy? Er det noen som vet om det finnes "ben" til disse lampene som gjør at den kan stå på akvariekanten i stedet for å henge i vaier over?

Kent
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap