Nettbutikker m.m

Hei er det noen som har en god nettbutikk å anbefale ? Bor litt utenfor allfarvei hva zoo butikker angår. Skal primært brukes til innkjøp av tørrfor, kjemi og teknikk. Bruker for det meste ciklide sticks.
Er det ett merke som er bedre enn andre?
Finnes det fortabletter for bunnfisk som ikke løser seg så lett opp som tabimin? Problemet mitt er at flagg ciklidene mine fanger/tar tablettene og pumper oppløst for ut gjennom gjellene så det blir som en sky av for i vannet.
Se til utlandet
Fôr og utstyr kjøper du billig fra Tyskland og Danmark, selv med moms, toll og frakt er det i 99% av tilfelle billigere. Her er linker til noen god nettbutikker som leverer til Norge. Underwater World og Aquaristik Shop. Danske Unimati er også beldig bra. Kommer rett og slett an på hva du skal ha.

Kjøper nesten alt av filtre og fôr herfra. Hvis varene er på lager er de ekstremt raske, hvis ikke tar det fort en uke eller to ekstra, men det er det verdt! Betal med PayPal og du er trygg.
Hva med å spørre i forumet som faktisk handler om butikker og produkter?

LJ
Er jo til og med et eget forum her for nettbutikker. Der finner du tråder med både gode og dårlige erfaringer med forskjellige nettbutikker
Takk
Fint at du bryr deg så mye at du gidder å kommentere en så alvorlig feil. Det er jo så mange andre enn meg det går utover. Jeg kan jo risikere ikke å få noen svar. Forresten, er det virkelig "Grammar Police" det står på avataren din? Isåfall forstår jeg at du bare MÅ kritisere.
Stine sofie
Det er jo i dette forumet det jo. Menyen min sier: Du er her: Forside > Akvarieforum > Butikker og produkter > Nettbutikker > Så?
Nettbutikk
Kan på det varmeste anbefale Webzoo. Og et annet tips: oversjå nebbdyra her inne.
Lars jamne
Tusen takk for nyttig informasjon.
Janus
Det er jo i dette forumet det jo. Menyen min sier: Du er her: Forside > Akvarieforum > Butikker og produkter > Nettbutikker > Så? ;)

Ikke bry deg om de så kritiserer alt. Det er enkelte er inne som svare før de ar lest alt.

Men tilbake til saken så jeg kan også abefale webzoo. Rask levering og billig
Ropede
Flere fra indre her altså, trivelig. Jo jeg overser som bare det men enkelte provoserer mer enn andre
Problemet er vel heller at folk er så ufattelig hårsåre at det nesten er skremmende. Flott, du postet det i Nettbutikk-forumet. Mitt tips var å faktisk lese litt der også. Så og si alle de populære nettbutikkene er det skrevet om i massevis av tråder fra før av. Men jeg kan godt anbefale f.eks. Aquamanias for tusende gang, hvis det er det som må til
Det var nok det som måtte til
Anbefaler også Aquamanias. Billige og stort sett rask levering
Tilfeldig bekjentskap
© Eric Bodrock
Reklame for plussmedlemskap