Tips til festing av bakgrunn.

Lurer på om noen av dere har et tips til hvordan jeg skal feste inn en bakgrunn fra Marina? Regner med at den skal festes på utsiden av karet men synes den blir bulkete?
Er det sånn folie med bilde trykt på?

I så fall er det bare å feste på baksiden med tape langs sidene.

Om det blir bulkete gjør ikke så mye, for vannet kommer uansett til å forvrenge synet ditt litt.
Hvis du absolutt vil ha det helt flatt vil jeg tro at det eneste som funker er et helt jevnt lag med lim (som også går an å fjerne hvis du blir lei) som på et klistermerke.

LJ
jeg sprayer det med vann på den siden som skal inn mot glasser og bruker en nal og drar over så blir det så bra atte.. sitter som bare det
Næh, se der, ja.

Det er bra noen med erfaring også skriver her inne.

LJ
går ann å teipe litt i kantene til slutt da hvis det ikke vil henge, men det gjør somregel det =) Hvis du får bort alle luftboblene =)
jeg har hatt sånn en del ganger, og bruker matolje på bakglasset. bobler taes enkelt bort med minibankkort. Ojle velger jeg foran vann da det ikke fordamper etterhvert.
Glimrende med tilbakemeldinger.
Brukte metoden med vann og litt teip i kantene så så det egentlig veldig bra ut. Får håpe yngelen kommer til og trives der nå
Tilfeldig bekjentskap
© Sondre Giertsen
Reklame for plussmedlemskap