Er guppy`en min gravid??

Guppy`en min har fått en svart flekk bak og jeg lurer på om hun er gravid
Jeg har lagt ut noen bilder av henne og jeg håper at noen klarer og se om hun er gravid
Hun er bak den orange fisken, og man ser godt den svarte flekken!
Plussmedlem
Hun er sannsynligvis med yngel. Hvis du har en hann i karet er hun nesten garantert det. Så lenge guppyhunner er friske, går de nesten konstant med yngel, i hvert fall med hanner i nærheten.
Tusen takk!
Skal flytte henne i ynglekar senere i dag ; )
er det hennes første kull med yngel?

Dette med kassa burde du tenke nøye igjennom dersom du vil at hun skal overleve, og det samme med yngelen.

Har brukt kassa selv men da viste jeg nesten nøyaktig når du ville føde.
Satt henne oppi og en time senere hadde jeg 42stk yngel.
Grunnen til at du burde tenke deg meget godt om er: Guppy hunnen har meget lett for og holde igjen fødselen og dermed dø.
Etter første kullet jeg fikk har jeg bare latt henne få gå i fred i hoved karret. Dette fordi dem yngler så ofte som en gang i mnd. som regel.
De 42 ble født 26 jan. det ble 24 av dem som har klart seg. jeg har gitt 10 til Zoobutikken og resten skal deles mellom meg og ei venninne.

Neste kullet hennes kom 24 feb. der ble flesteparten tatt av den andre fisken men sånn er livet. Har funnet 6 stk i livet av det kullet som jeg har satt i en fødeboks for øyeblikket. dem skal over i en 20l når den er klargjort.

Ja, det er hennes første kull medyngel.
Tusen takk for all innfoen!
Men jeg har et litte akvarie på 15 liter ca som det ikke er noen fisker i, kan jeg sette henne i det eller bør jeg ha hun i det hovedakvariet?
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap