Kan noen gi bort et 60/100 liters akvarie i post til meg?

Inaktiv bruker
kan noen som har brukbart akvarie som du ikke trenger, sende det til meg. jeg vil gjerne ha et akvarium men har ikke råd.
Plussmedlem
Kostnaden med å sende et brukt akvarium i den størrelsen er gjerne større enn verdien av akvariet.

Men...
Denne tråden må du lage som en annonse under rubrikk.
sier ikke at dette gjelder deg, men ofte når jeg ser slike annonser tenker jeg at om man ikke har råd til akvarium, burde man kanskje vente med å skaffe seg ett...
Denne hobbyen koster mye: tester, for, bunnsubstrat, planter, huler om nødvendig, tilsetninger, etc etc

Det er viktig å ta vare på fisk, etter de krav de har, for at de skal trives, og det koster dessverre
Jeg vurderer faktisk å sende deg mitt fullt utstyrte 120 liters kar, bare for å berge kampfisken din fra dyreplageri i en liten 2 liter uten noen form for filtrering eller varme, ikke engang en liten plante... Les litt på sidene her inne, så ser du at en kampfisk skal ha MINST 40 liter, og dette er egentlig i minste laget også spør du meg. Kampfisker overlever i et par uker i en så liten tank når de er på dyrebutikken, men om du skal ha den der i lengre tid er det rett og slett dyreplageri..

Send meg adressen din snarest!
julnil
sier ikke at dette gjelder deg, men ofte når jeg ser slike annonser tenker jeg at om man ikke har råd til akvarium, burde man kanskje vente med å skaffe seg ett... Denne hobbyen koster mye: tester, for, bunnsubstrat, planter, huler om nødvendig, tilsetninger, etc etc Det er viktig å ta vare på fisk, etter de krav de har, for at de skal trives, og det koster dessverre


Det er helt sant at det koster masse penger. bare det og holde et akvarium i godt stand koster. Jeg har brukt rundt 20.000 på litt over et halvt og ut av dem er det bare 5.000 som gikk til innkjøp av karr.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap