Noen i ålesundsområdet som vil ta over sneglene mine?

Jeg flytter snart på hybel, og har fått gladmeldingen om at det er lov med akvarier der, men har alikevel bestemt meg for å legge ned 22- og 3-literne frem til da og heller starte på nytt med 56-liter og greier der jeg skal. Etter en sykdom hos rekene er alle blitt wipet ut og det er bare noen snegler igjen, så det er egentlig ikke mye glede i akvariet akkurat nå. Kjøpe nye reker er bare unødvendig nå som jeg snart flytter. Det er for kaldt ute til å sende dem i posten så jeg lurer på om noen i eller rundt Ålesund kunne tenke seg å ta over (gratis) 2 tigersnegler, 1 sebrasnegle og 2 antennesnegler + en hel drøss med dam- og skivesnegler? (sistnevnte er valgfritt selvfølgelig)

Håper på svar da jeg ikke vil gi dem til dyrebutikken der jeg er ganske sikker på at de kommer til å dø :/

(og beklager om dette egentlig hører til rubrikk, jeg var ikke 100 % sikker)
Denne legger du under Rubrikk - Gis bort
Jeg tenkte på det, men siden de ikke skal sendes så blir det litt mer internt enn en generell rubrikkanonse?
Hører uansett hjemme under Rubrikk Kikk litt på andre annonser så ser du at mange skriver "Sendes ikke". Det er helt vanlig.
Hei.
Jeg kan ta dei.
har god plass i 260literen, eller i 60 literen.
Bor ved moa, så bare å si fra.
ps! ikke så ofte jeg tar turen til sentrum i dette været.
Jeg har planer om å stikke inn på moa på lørdag, så om du har anledning, send en mail ti mitowira@hotmail.com
Jeg kunne også gjerne tatt imot dem hvis ikke Spiritus tar alle. Har en tiger- og en sebrasnegle som gjerne kunne fått selskap i 110 l.
Har fått vite at Spiritus ikke kan møtes på moa på lørdag, og siden det er eneste dagen jeg kan i nærmeste fremtid, så kanskje vi kan gjøre det slik at det blir første mann til mølla? Send meg en mail.
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap