- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Skallbytte eller sykdomssymptom?
Skallbytte eller sykdomssymptom?
Postet 17.03.10 kl 16:56
Postet 18.03.10 kl 21:52
Postet 20.03.10 kl 20:01
Jeg har ikke stribede reker men kun vanlige gul/orange men da jeg første gang så et skjell skifte, da troede jeg at reken var blevet spist, for der var ALT tilbake! ben, følehorn, alt! Men men men, reken lever stadig men har sidenhen skiftet flere gange, og nu er jeg ikke så bekymret længere. hehe
Har dog lagt mærke til at den ligesom forsvinder lidt, lige når den har skiftet skjell, måske fordi den er sårbar/blød? Jeg vet ikke.
Har dog lagt mærke til at den ligesom forsvinder lidt, lige når den har skiftet skjell, måske fordi den er sårbar/blød? Jeg vet ikke.
Postet 22.03.10 kl 18:36
Postet 22.03.10 kl 18:40
Postet 22.03.10 kl 18:43
Postet 22.03.10 kl 18:47
Hmmm ja det ser mystisk ud, ville ønske at der var andre der har samme art der kunne være mere behjælpelig. Jeg ved det desværre ikke.
Jeg skal dog lige sige at det jeg syntes var mystisk ved mine, var at selv antennerne var der!! Det er sååå morsomt.
Ellers så er der jo ikke andet for end at du må prøve en tråd mere, med feks. Kirsebær reje skallbytte? (tænk sig for mig ligner det en redbee) Måske det ville bringe nogle andre på banen.
Eller find andre med disse rejer og spørg dem ad i deres private tråd?
Ellers ved jeg ikke hvad du kan gøre, sorry.
Jeg skal dog lige sige at det jeg syntes var mystisk ved mine, var at selv antennerne var der!! Det er sååå morsomt.
Ellers så er der jo ikke andet for end at du må prøve en tråd mere, med feks. Kirsebær reje skallbytte? (tænk sig for mig ligner det en redbee) Måske det ville bringe nogle andre på banen.
Eller find andre med disse rejer og spørg dem ad i deres private tråd?
Ellers ved jeg ikke hvad du kan gøre, sorry.
Postet 23.03.10 kl 19:45
Endret: 23.03.10 kl 19:46