Ancistruser/algespiser liker best av for?

hei, har sett på youtube at folk forer Ancistruser sine med agurker? kan dette stemme? evt er dette lurt og gjøre?..:P?har 1 liten og en ganske så stor en
Fest agurkskiven i en teskje, slik at den synker. Jeg pleier å koke den et par minutter først, for da spiser fiskene raskere på grønnsakene. Du kan også nøye deg med å skylle grønnsakene godt i vann først.

Du kan også fore med squash, salat, spinat, banan, gulrot. Vær forsiktig med sure ting, og ikke ha for store biter oppi akvariet. Skyll av det du putter i karet først. Og for at ancistrus skal få glede av det, fest det i en teskje, en algeskrapemagnet, eller noe som holder maten på bunnen.

Ta grønnsakene ut igjen etter et døgn, ellers begynner bare bitene å forurense i akvariet.

[External Image]
forer selv litt med agurk men ikke for ofte,
skal ikke være farlig men skal ikke si noe for sikkert.
stilig da skal jeg prøve det fordi de tabbelettene som er til algespiserne forrurenser hele akvariumet mitt!:S iriterende. men skal gi et forsøk nå takk for info
Squash blir mindre søl enn agurk, og er enda høyere elsket her! De små vokser ujevnt, jeg lar dem få en bit hver, ellers blir det bare bråk :o)
alle andre fiskene mine er helt vill etter agurk:S men ikke Ancistruser rar de er! guppy,slørhale som jeg har
Det kan hende du også har ancistruser som er litt langsomme i oppfattelsen, den første squash-skiva vi la ned ble suttet på av alle andre beboere først. Men så ble det fart. Ett av platy-barna er dobbelt så stort som resten, det har spesialisert seg på å sitte i munnviken til store-malla og spise smuler. Er det ikke moro med mat? Har forresten spart på en laaang tråd med oppskrifter på hjemmelaget for, hvis man skulle ha tid og lyst en dag...
haha ja skvetten som faen og treig! der har du min!:P
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap