Oslo AK: Busstur 25/9! (side 2)

Dersom det hadde vært mulighet for det, hadde det vært kult å ha både Danmarks-tur og busstur til Sverige. Enig med Lara, "joho, danskebåten!" var første tanke her også. Selv om det er en lang tur, og ikke så mange timene i Køben, må det da være veldig koselig og sosialt å være sammen med en haug akva-freaks en hel helg?
Pakking
Jeg var i England for noen uker siden,og da hadde jeg coryer stående i poser, i isoporkasse, på rommet.Disse sto i lukket pose i 3 døgn uten problemer.Det er viktig at det er få fisk i hver pose.I mine var det to i hver.De må ikke mates,og dersom du kan regulere det,ikke mates de to siste dagene før pakking.Følg med på fisken og mendgen skitt i vannet. Det kan være lurt å ha med seg noe aquasafe e.l.
I så fall kan jo en tur til København være aktuelt! Høres kjempemorsomt ut, ikke minst det sosiale aspektet, som Stine Sofie nevner. Forhåpentligvis er det noen bra butikker i København?
Prøver å få tråden igang igjen, jeg! Joakim; hva blir det til? Skal jeg begynne å spare til danskebåt-billett samt shoppingpenger til forhåpentligvis fantastisk kul dag i Køben?

Men jeg blir ikke skuffet dersom vi tar en busstur til Sverige, altså; det var jo meget hyggelig forrige gang, og vi finner nok flere bra butikker å shoppe i. Uansett, gleder meg veldig til 25. september.
Det blir antakelig begge deler, men akkurat denne dagen går vi nok for busstur. Men dansketur er på plakaten, men til en annen dato...
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Bukkems
Reklame for plussmedlemskap