Fiskebutikker.

Har vært på sidene og gått gjennom fiskebasen. Har fått meg akvarie (240l) og lurte på hva jeg skulle ha oppi. Bestemte meg for å prøve meg på dvergciclider, men fant et dårlig utvalg i butikkene rund om i stavanger. Er butikkenes utvalg sessong bassert ?
Er det mulig å legge inn ønsker/bestilling hos butikkene ??
Noen som kan anbefale et utsalgssted i stavanger området med bra utvalg og kunnskapsrik betjening ??
Inaktiv bruker
prøv på Kilden. veldig fornøyd der !!
Kilden har jeg ikke så god erfaring med når det er snakk om egenbestilling men du kan alltids prøve.
På kvadratsenteret og på straen er dem litt mer service innstilte og hjelper deg gjerne, men du må bestille f.eks 10stk o.l.

mvh Kenneth
Kjetil Løland
Har vært på sidene og gått gjennom fiskebasen. Har fått meg akvarie (240l) og lurte på hva jeg skulle ha oppi. Bestemte meg for å prøve meg på dvergciclider, men fant et dårlig utvalg i butikkene rund om i stavanger. Er butikkenes utvalg sessong bassert ? Er det mulig å legge inn ønsker/bestilling hos butikkene ?? Noen som kan anbefale et utsalgssted i stavanger området med bra utvalg og kunnskapsrik betjening ??


Utvalget er sesongbasert til en viss grad. Men det meste av "vanlige" arter kan spesialbestilles hele året.

Ja det er mulig og bestille fisk hos de fleste akvariebutikker. Eventuelt komme med ønsker.

Anbefalt utsalgsted får være opp til andre og avgjøre, der er jeg innhabil
Tilfeldig bekjentskap
© Arild Magnussen
Reklame for plussmedlemskap