- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Opp ned
Opp ned
Postet 31.03.10 kl 18:01
Postet 31.03.10 kl 18:18
Postet 31.03.10 kl 18:19
Postet 31.03.10 kl 21:11
Botia'er er vel fisken de fleste skaffer seg for å bli kvitt pestsnegler... :P
tror nok de er grunnen til at eplesneglene bare ligger der mye... sneglene gjemmer seg så de ikke blir spist
Jeg hadde en litt agressiv ciklide sammen med epler en gang, og jeg ble skuffet av hvor lite aktiv sneglene var.... helt til jeg tilfeldigvis putta fisken i et annet karr, da strakk eplene ut sine nyyyydelig antenner, og fartet rundt i karret med både mål og mening. de begynte også og yngle da. Snegler trenger å føle seg trygge, sånn som alle andre
tror nok de er grunnen til at eplesneglene bare ligger der mye... sneglene gjemmer seg så de ikke blir spist
Jeg hadde en litt agressiv ciklide sammen med epler en gang, og jeg ble skuffet av hvor lite aktiv sneglene var.... helt til jeg tilfeldigvis putta fisken i et annet karr, da strakk eplene ut sine nyyyydelig antenner, og fartet rundt i karret med både mål og mening. de begynte også og yngle da. Snegler trenger å føle seg trygge, sånn som alle andre
Postet 31.03.10 kl 21:47
Pest eller kolera
Ok, da har jeg ett problem siden jeg bare kjører ett kar nå og det andre er en 25 liter. Hvem skal leve og hvem skal dø?
Postet 01.04.10 kl 10:26
JanusOk, da har jeg ett problem siden jeg bare kjører ett kar nå og det andre er en 25 liter. Hvem skal leve og hvem skal dø?
Hvis du virkelig har praktbotia i en 25 liter så sier vel svaret seg selv... du selger fiskene så snart som mulig.
Du skylder på de ansatte i zoobutikken, men her har du virkelig ikke gjort en eneste hjemmelekse selv heller. Du skaffer deg fisk uten å vite noe som helst om dem på forhånd.
Praktbotiaer hører ikke hjemme i små akvarier, så selg dine så snart som mulig.
Postet 01.04.10 kl 10:38
Postet 01.04.10 kl 10:38
mona o[QUOTE=Janus]Ok, da har jeg ett problem siden jeg bare kjører ett kar nå og det andre er en 25 liter. Hvem skal leve og hvem skal dø?
Hvis du virkelig har praktbotia i en 25 liter så sier vel svaret seg selv... du selger fiskene så snart som mulig.
Du skylder på de ansatte i zoobutikken, men her har du virkelig ikke gjort en eneste hjemmelekse selv heller. Du skaffer deg fisk uten å vite noe som helst om dem på forhånd.
Praktbotiaer hører ikke hjemme i små akvarier, så selg dine så snart som mulig.
Tror de går i en 250l, og han mente at å sette de i 25l akvariet som han har stående er eneste alternativ..
Postet 01.04.10 kl 10:40
Postet 01.04.10 kl 11:27
Postet 05.04.10 kl 19:23