Hjelp til aquascaping

er ikke helt fornøyd med hvordan det ser ut i akvariet mitt, eg vil at det skal være gøy for mallene, corydorasene og kampfisken og meg, så hvordan kan eg orne det? håper noen vil hjelpe.
Jeg syns det ser ut som det er helt flott for fiskene dine, jeg. Ingenting å klage på for deres del tror jeg - kanskje det er du som ikke er helt fornøyd bare?

Vel, etter min mening syns jeg det ser helt fint ut for de fiskene du har, og de trives nok godt med det, slik det er nå.
Nei dette synes jeg var pent du! Hva er det du ikke er fornøyd med? Synes det var flott jeg da..
eg har litt problemer med å bli fornøyd med det, så må eg slutte å se på andre sine akvarium, vil også at l333 ane skal være litt mere fremme, ser jo de nesten aldrig. synes også det ser litt rotete ut.
hvordan vil det gå med lava stein og mallene, vil de bli for skarpe?, har lyst å bytte ut de vanlige steinene med lavasteiner sån det går mer med røttene i farge.
Kan ikke forstå
Skjønner absolut ikke hva du snakker om. dette var ett av de flotteste karene jeg har sett hittil.
Nydelig, frodig akvarie med masse skjulesteder og en åpen svømmeplass. Supert innredet spør du meg
Veldig pent akvarium! Siden du ber om tips svarer jeg med et spørsmål... Kan manskjule kokosnøtthulene, eller er det best at de er framme? Flott plantevekst og jeg liker at du får til både mye grønt og mye åpen plass samtidig!
Anartica
hvordan vil det gå med lava stein og mallene, vil de bli for skarpe?, har lyst å bytte ut de vanlige steinene med lavasteiner sån det går mer med røttene i farge.


Kjempefint akvarie, og jeg er helt enig i at fiskene sikkert trives sånn det er nå

Hvis du allikevel har lyst til å endre på noe, og som du sier for om mulig å se mallene mer, kan du jo kanskje bytte ut steinene i flere røtter av samme type som de du har fra før, i stedet for i lavasteiner? Da får du en mer enhetlig innredning, og det er nok mye større sjanse for at mallene viser ser frem om de har røtter lenger frem i karet de kan gnage på

kokosnøttene har eg framme så eg kan følge med på acictrusen har yngel i hulen, har tengt å gjømme vartfall den ene, liker ikke ting som ikke tilhører der. ser ingenting gale med å gjømme de. den ene kokosnøtten har eg en stor dott med java mose over.

har tengt på røtter og men har ikke så bra utvalg av fine røtter, har ikke råd til å bestille på internett, frakt er blitt så dyrt nå, og alle pengene mine går til saltvanns akvariet.
Tilfeldig bekjentskap
© Tobias Olsen
Reklame for plussmedlemskap