Sulten sugemalle

Hei! Jeg har en sugemalle som jeg har fått beskjed om å mate med en form for tablettfòr for sugemaller. Det eneste problemet er at det er veldig sjeldent at den spiser den. Hva gjør jeg for å få den til å spise?
gi den agurk. den flyter så stikk den inn på en gaffel. hva slags andre fisker har du?
En kampfisk og 4 sverddragere.
Nå vet ikke jeg om dette gjelder for alle typer sugemaller, men i allefall skal ancistrus ha en trerot og gnage på som en del av kostholdet.
Ok. Har null aning ha det er men, jeg kan sjekke det.
Mo9ca
Nå vet ikke jeg om dette gjelder for alle typer sugemaller, men i allefall skal ancistrus ha en trerot og gnage på som en del av kostholdet. :)


Trerøtter trenger dem for og klare og fordøye maten og holde tarmfungsjon i gang. Si vidt jeg vet gjelder det alkle salgs maller.
B. Andresen
[QUOTE=Mo9ca]Nå vet ikke jeg om dette gjelder for alle typer sugemaller, men i allefall skal ancistrus ha en trerot og gnage på som en del av kostholdet. :)


Trerøtter trenger dem for og klare og fordøye maten og holde tarmfungsjon i gang. Si vidt jeg vet gjelder det alkle salgs maller.

Sugemaller ja, men ikke pansermaller.
Legg ut maten når lyset er slukket Agurk/squash/tabletter. Og trerot er litt viktig da
Ok, så jeg bør mate den når det er mørkt ja. Det trenger vel ikke å være non spessiell trerot? Størellse har vel heller ikke så mye å si?
hvor stor er sugemalla di?
Like stor som pekefinger'n min. Ca. 7 cm.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap