Lara's ichtyologiske roommates... (side 2)

håper du får skaffet deg kamera slik at vi får sett på karene dine.
Corydoras pygmaeus - Pygmépansermalle er en annen liten cory som er nydelig. Har disse selv og de svømmer hele karet rundt.
Liker også å ligge oppå hverandre i klynge.

Lykke til.

Espen
Jeg har nå akkurat prøvd opptil 3 ganger å legge ut bilder...de er tatt med mobilkamera, men uansett...tenknisk feil, eller noe? Uansett, det kommer bilder så snart internet og min PC vil samarbeide...! Tok nettopp noen bilder, skjønner dere.
Næmen....! Nå har jeg for F**** opptil 3 (ja tre stk!) ganger prøvd å legge ut bilder av mine akvarier, samt svare på henvendelser. Hva er galt, noe med nettforbindelsen? OK, i så fall, beklager, svarer dere i morgen, og legger ut bildene da!! Prøvde ca 3 ganger å legge dem ut i dag; fungerte ikke!
Billig og faktisk brukbart kamera med telefon hehe Sony Ericson C510, fikk meg den her om dagen og video er bare helt knall.Kosta 1000 kr uten abb. Skal se å få lagt ut noen snutter på Youtube

Mvh VT
Grøten
Billig og faktisk brukbart kamera med telefon hehe Sony Ericson C510, fikk meg den her om dagen og video er bare helt knall.Kosta 1000 kr uten abb. Skal se å få lagt ut noen snutter på Youtube Mvh VT


Flotters,den videoen må vi se! Nytt kamera blir det kanskje ikke på meg; student, med sommerjobb som servitør, en 1000-lapp er mye for meg, altså! Kan ikke kjøpe et kamera sånn på impuls.... Men jeg fårf legge ut de bildene jeg tar, kanskje dere ser sånn ca??? :-d
Faktisk tatt med mobtelf

[URL=<embed src="http://www.youtube.com/v/q9s5PhF4k4w&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>][/URL]
wooow! Ja, gni det inn! Jeg har nå store problemer me¨å legge ut simple bilder av karene mine. Dette er fjerde (nr 4!!!) gangen jeg prøver. Hallo...????

Det kan da vel ikke ha noe med mine bildefiler lagret på min PC...hjelp, har ingen kompetanse innen dette emnet!!!
uffda sorry
Du klikker på bla igjennom der det står bilde 1 osv ??
Hvilket format er bildene i ?
Er de for store får du døm ikke inn, men tatt med mobtelf så bruker døm ikke å være det

Mvh VT
Var bare en liten neve salt da :P Neida, så ikke du posta mens jeg holdt på med youtube'n. Så beklager så mye

Mvh VT
Hva beklager du? Det er vel ingenting å beklage... Jeg har litt dårlig humor, sånn til orientering!

Forøvrig, kan en eller annen moderator hjelpe meg med en endring i tittelen til denne tråden? Apostrofen er feil vei, korrekt sett skal det være: "Lara´s"...
Noen bilder...
Bilde nr. 2 er av min hann av arten Apistogramma macmasteri. Bilde nr. 3 er min Ancistrus sp. hann...fine barter på sistnevnte! Det er han det er bilde av på profilbildet mitt også.
Black_Flys
håper du får skaffet deg kamera slik at vi får sett på karene dine. ;) [URLBLOCK1] er en annen liten cory som er nydelig. Har disse selv og de svømmer hele karet rundt. :) Liker også å ligge oppå hverandre i klynge. Lykke til. Espen


Takk for tipset; en flott fisk! Absolutt av interesse...hmmm, det blir vanskelig å velge! Karret er jo såpass lite, at man raskt må foreta definitive valg med hensyn til artssammensetning. Jeg er en av dem som skaffer meg fisk, og deretter IKKE bytter dem ut etterhvert som jeg føler for det.
(Joda, byttet ut "nybegynnerfeilen", men det var jo til fiskenes beste!)

Ditt utsang om gni det inn med salt ble tatt med humor og svaret var også med humor. så ikke gråt, det tar jeg meg av ) Den cikliden liggner på min på video'n samme type monn tro ?? Var noen jeg fikk med ved kjøp av Hujetagjeddene

Mvh VT

Grøten
/Den cikliden liggner på min på video'n samme type monn tro ?? Var noen jeg fikk med ved kjøp av Hujetagjeddene Mvh VT


Ja, det ser ut som du også har noen eksemplarer av arten A. macmasteri...såvidt jeg kan se, de lignet veldig!
Er nok det ja, takk for at du hjalp meg der

Mvh VT
@ Grøten: Jeg ser iallfall en hann av Apistogramma macmasteri på filmen din. Har han noen damer, eller hva? He he... her er en link til profilen mht. den aktuelle arten: http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1115
Jeg har 1 hann og 2 hunner sammen, selv om begge kjønn kan bli forholdsvis territorielle. Jeg har et lite håp om at det skal bli lek; vannverdiene er slik de skal være når det gjelder apistogramma, og jeg har nok av huler,gjemmesteder, eikeblader og plantevekst forøvrig.
I går kjøpte jeg også frossenfor til dem; en variasjon av røde, hvite og sorte mygglarver, samt dafnia, mysis og artemia...
Var på tide at den beryktede Lara Croft fikk seg en egen tråd her inne.
Ha ha...alle kaller meg det nå, inkludert kjøkkensjefen på jobben....
Beryktet, hva mener du med det, foressten? Jeg er jo så søt og snill!
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Bukkems
Reklame for plussmedlemskap