- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Off topic og regler ?
Off topic og regler ?
Henviser til denne sia og håper ikke trådstarter bilr sur på meg. Jeg lurer litt på om det har med hvem av administratorene som leser hva
Mvh VT
PS nei jeg vil ikke lage bråk, men vite hva Off Topic er for
Mvh VT
PS nei jeg vil ikke lage bråk, men vite hva Off Topic er for
Postet 16.04.10 kl 03:30
Gjør deg selv en tjeneste ved å ikke starte denne diskusjonen igjen. Les gjerne her og leter du finner du sikkert mere.
Postet 16.04.10 kl 07:32
Off topic
her er (nesten) alt lovlig å diskutere.
Eller er det det egentlig? Jeg synes det er ganske merkelig når folk kommer inn med kommentarer om at noe ikke passer inn på nettopp "off topic" forum.
Er ikke det stedet for å diskutere nettopp de tingene som kanskje ikke nødvendigvis har så mye med hobbyen å gjøre?
Mange av de som driver med akvarier har også andre interesser, og da BURDE dette forumet ha takhøyde for litt annet her. Synes de som styrer dette forumet har en sjelden evne til å stikke seg frem i situasjoner der de kanskje ikke burde gjøre det.
her er (nesten) alt lovlig å diskutere.
Eller er det det egentlig? Jeg synes det er ganske merkelig når folk kommer inn med kommentarer om at noe ikke passer inn på nettopp "off topic" forum.
Er ikke det stedet for å diskutere nettopp de tingene som kanskje ikke nødvendigvis har så mye med hobbyen å gjøre?
Mange av de som driver med akvarier har også andre interesser, og da BURDE dette forumet ha takhøyde for litt annet her. Synes de som styrer dette forumet har en sjelden evne til å stikke seg frem i situasjoner der de kanskje ikke burde gjøre det.
Postet 16.04.10 kl 08:35
Postet 16.04.10 kl 16:08
Postet 16.04.10 kl 17:32
Ja, og er det ikke rart at ditt innlegg i denne tråden ligner veldig på på det din far skriver og at du etter noen få innlegg på Akvaforum allerede har funnet ut
Vil da i denne sammenhengen minne deg om at du selvfølgelig har en mulighet å klage på modereringer pr mail, men at det ikke er ok med slike ytringer her i forumet som jeg har sitert deg på her.
Det er jo nesten som å "høre" eller lese senior, som er bannet fra dette forumet pga gjentatte brudd på retningslinjene på tross av stadige oppfordringer til å moderere seg.GrøtenHar sett flere "surmaga" oppstøt fra administratorer på hva som blir spurt om i OT. Noen får ha om hester og kaniner mens andre blir hugd hue av som i dette tilfellet.
Vil da i denne sammenhengen minne deg om at du selvfølgelig har en mulighet å klage på modereringer pr mail, men at det ikke er ok med slike ytringer her i forumet som jeg har sitert deg på her.
Postet 16.04.10 kl 18:15
Endret: 16.04.10 kl 19:56
Postet 16.04.10 kl 18:53
Endret: 16.04.10 kl 18:55
Postet 16.04.10 kl 19:40
Postet 17.04.10 kl 07:50
Endret: 17.04.10 kl 07:51
Og det stemte.Nils VollstadDet er jo nesten som å "høre" eller lese senior, som er bannet fra dette forumet pga gjentatte brudd på retningslinjene på tross av stadige oppfordringer til å moderere seg.
Så når det gjelder regler er det vel retningslinjene som bestemmer hva som kan skrives. Det også klare regler for registrering for å bli nytt medlem.
Ikke gå i den fella at du forsøker å registrere deg med et annet brukernavn fra egen IP eller bruker andre sine IP for å registrere deg under falskt navn. Dette er omtrent like lurt som å bruke falsk legitimasjon for å slippe inn på en uteplass.
Og sist men ikke minst, det er lovt til å feile. Men du bør rette deg etter de tilbakemeldinger du får fra moderatorene hvis du ønsker å forbli medlem på akavforum eller andre forum. Gjør du det k..stykket at du klarer å bli bannet, så rett deg etter de retningslinjene du får fra moderator, ikke forsøk deg på noen "snarveier".
Postet 17.04.10 kl 18:53
Endret: 17.04.10 kl 19:04