Blå gurami yngel eller ballong molly yngel?

såg plutslig masse bitte små yngel i overflaten, først trodde eg det var ballong molly yngel for den huen eg hadde, den døde for 2 dager siden, moren min skjerte opp magen for å se om det var noe yngel inni der, og det var det ikke, men blå gurami hannen eg har er veldig aggresiv, eg kjøpte han og en hunn på forige mandag, har sett skummrede, men ingen egg, såg også at hunnen var feit en dag og neste var hun tunn, og det var lenge etter mating. yngelen er veldig små, hannen ble agressiv nesten med engang han kom her, bare han ser damene i den andre enden av akvariet så blir de jagd fort, yngelen er mye mindre en hva guppy yngel.

så hva yngel er det?

og hva skal eg mate med

til mer eg skriver te mer overbevist er jeg at det er blå gurami yngel,hehe!
Hey hey. Har akkuratt blitt overasket med perlegurami barn her. De er EKSTREMT små i forhold til yngel av levendefødende! Jeg så de nesten ikke før jeg omtrent satt med nesa trykket til glasset. Så er vel ingen tvil, med tanke på oppførselen til hannen også, at du har fått guramibarn:o)
Gratulere så mye:o)
ja, fant ut at det var blå gurami yngel, hannen er blitt snill igjen då eg tro det ikke er flere unger igjen. han var en flink far, men det går ikke så bra i et selskaps akvarium
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap