Mine vakre dyr (side 2)

Er det slik at de Chinese Crested (de med full pels, ikke de halvnakne :p) ikke røyter i det hele tatt?
De røyter litt ved bytte av "babypels" til voksenpels .Senere gjør de ikke det heldigvis. men de kan rive av seg litt lo-dotter hvis de klør seg mye. Dette er ingneting mot det å finne hundehår overalt

Man kan sammenligne pelsen deres med menneskehår egentlig.

dersom du nokon gong ser ein sånn hund mona så må du be om å få klappe den, pelsen e kjempe mjuk og god..

i akvarie så har vi mista ein perlegurami, svømmeblæra må ha blitt ødelagt for når den ikkje svømte så sank den. berre nokon timar etter dette starta ga den opp og døde(slik som vi såg i vertfall). veldig trist å miste han, var første gangen eg har gurami og nå går dama rundt ensom.
Overraskelse :)
når vi kikka på ancistrus babyane som endelig har komme ut av hula dukke det opp nokre nye skapningar. Vi har andre yngel i karet, ane ikkje kva det er, men små er dei. Vi tipper det er regnbuefisk, håpar berre dei overlev. Sekken er nesten vekke, så dei er nok to dagar gamle. 5 små krabatar som svømmer mot strømmen
eg klare ikkje å komme over at vi har sånne søte mallebabyer i karet, vi kikke inn i karet heile tida for å sjå om vi klare å telle dei. Det er ca. 30 stykk av dei rundt i karet.

Albinoen vår er nok klar for å sjå om hennar ungar kjem ut av hula snart, spennande med mange små rundt seg. Ho har blitt mykje roligare etter dei kom oppi, ikkje like redd for oss som tidlegare.
i det andre karet er det alltid kjekt å sjå når maten kjem, for alle vil ha maten til gibbien. i dag skubba coryane maten under ein stein berre for å ha den aleine, men ein stor gibbi kan grave i sanden for å få den fram igjen.

Ikkje ville han dele heller
her la han merke til at tabletten ikkje var i munnen. Verdens herligaste skapning
det å ha store fisk er eigentleg heilt fantastisk. Etter eg fikk gibbien så har eg prøvd å gjera den tam. Det å få fisken til å forstå kor maten hans kjem kvar gong var absolutt ikkje vanskelig, det tok han etter første mating. Men det å eta av handa er ikkje fult så gøy!

Når eg legg handa med tablett oppå på botn av karet tar det ikkje lang tid før han forstår at det er mat å få, men det å gå oppi ei hand for å hente den er kjempe skummelt. Først sjekker vi om ho prøver å ta meg, hmmmm, nei det gjorde ho ikkje, så sjekker vi om vi klarer å ta maten uten å komme borti handa.. hmmm, nei......
Eg har det, eg kan slå den utav med halen! så nå er fast prosidyre å rygge inn og slå til tabletten detter av.... Veldig søtt, men ikkje akkurat det eg var ute etter. Forslag til ka eg kan gjera??


Mot all foventning så er ciklidene mykje mindre redd, dersom gibbien ikkje kjem med ein gong så tar cikliden tabletten i stadenfor, for han er ikkje redd ei tåpelig lita hånd.

Yngelen vokser, men regnbuefisken er framleis så liten at det er vanskelig å ta bilder av dei. Kanskje når dei blir litt større og meir linselus
lenge sida sist no. Men det har ikkje skjedd mykje for å vera ærlig.

Vi skylte filteret her hin dagen og der dukka det opp ein liten albino pansermalle og 3 små ancistrus babyer. Eg blei kjempe glad for å sjå at den lille pansermalle krabaten levde.

Og vi har fått til ein nesten tam gibbi, han vil ikkje gå skikkelig oppi hånda endå. Men redd meg er han i vertfall ikkje.
det har vore få fråfall av yngel, noko som er veldig heldig. Ancistrussane har vokst sakte, men regnbuefisk ynglet har begynt å bli skikkelige fiskar.

Gibbien og nøkkelciklidane er blitt veldig tamme og kjem fort når maten kjem i akvariet. Gibbien har ikkje forstått heilt at det er maten den skal eta når hånda kjem nedi, kjekkare å eta på hånda.

Og etter eit heilt år med svamp på innsuget så kom det endelig eit skikkeleg innsug i akvariet igjen. Elske virkeleg denne hobbyen!
no er det lenge sidan eg har skrive her. Greit nok det har ikkje skjedd så masse sidan sist, men eg kan jo skrive litt likevel.

Yngelet veks sakte men sikkert, har desverre mista eindel ancistrus yngel, men vi har heldigvis klart å holde liv i regnbuefisken. Det som har vore kjekt ellers er at akvariet har fått finare plantar, alt takket vera flyttinga av dei voksne regnbuefiskane som syns det rett og slett var kjekt å klippe plantane.

I det store akvariet har regnbuefiskane endelig fått litt størrelse, coryane har endelig begynt å vera ein gruppefisk og gibbien svømm opp og ned med ein gong han ser at eg ser på han. Oppmerksomhet er visst veldig kjekt for ein stor fisk.

I det lille akvariet har eg gjort om på alt, all mosen er tatt ut og heile karet vaska rein for algar. Det er og no snart klart for reker, skal bli spennande å sjå om eg klarar å holde liv i reker igjen. Alle dei rekene eg hadde frå før av blei spist av fisk, mine fiskar fikk vist smaken for dei.

Litersjuka mi veks og veks, men mannen sei nei. Eg får berre tåle at det vil vera slik til vi får vår eigen leilighet med eit rom som eg kan ha som akvarierom.
Liten oppdattering sidan sist:
Den eine kampfisk hua mi døde, ho har hatt vansker med å spise sidan vi fikk ho. Fikk ho til å eta, men døde likevel. Den andre kamfisken min har fått svulst, men ho har det bra ellers. Ho er like livelig som ho alltid har vore, men har ein kul på magen.

Regnbuefisken har det veldig bra, den har begynt å bli større. Og ancistrussane begynner å bli litt større, kjempe søte er dei. Gibbien er seg sjølv lik, elskar oppmerksomhet forutanom når eg skiftar vatn. Då er det ikkje like kjekt med oppmerksomhet.

Ciklidane blei flytta over i 200L sammen med ildhalen og dei er litt redde etter forandringa, men dei lika maten sin og ser ut til å trivast når dei får vera i fred.



Vi har og beslutta oss for at vi skal selge 30L, då den okkuperar spisebordet vårt som vi vil ha igjen. Skal bli kjekt å endelig å ha eit bord på kjøkkenet
då har eg hatt ein lang pause frå tråden, men ikkje på fiske fronten. På disse årene har det vore eindel forandring i karet grunna sjukdom og gitt vekk, fått inn nytt osv.

I eine karet har eg pakistanbotia, ancistrus oppdrettsvariant, kampfiskdame, guppy og siamesisk algeetar. Dei fleste i dette karet er vel streng tatt sønnen min sine så han ser vel karet som sitt eller i vertfall vårt.


Det andre karet har metallpansermaller, sterbai, regnbuefisk, værål, ancistrus oppdrettsvariant, og så skal den få gibbiceps.
Fikk nettopp sterbaien i hus og den har eg drømt om lenge! Alltid kjekt når ein liten drøm går i oppfyllelse, det samme blir det når gibbi kjem i hus også. Glede meg mykje til det!
Så kjekt å se liv i tråden din igjen, og gratulerer med flotte sterbai
Takk, må berre få fjerna litt alger på frontruta nå så kan eg få tatt nokon bilde.
Eg har også fått to små gibbier i huset nå, det har tatt nokon dagar, men nå er dei ikkje redd for meg lenger heller så kan sjå dei nesten heile tida.
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap