- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Stalsberg til bergen 28/4
Stalsberg til bergen 28/4
Postet 22.04.10 kl 20:40
Dette skjer selvsagt på medlemsmøtet til Bergen akvarieklubb. Møtet er i Gimlehallen og starter kl 19.00.
Det blir et foredrag om Søramerikanske Ciklider i deres naturlige habitat. Da vil vi få bilder og historier både om ciklidene i fra Søramerika og en del om hvordan de lever i sitt naturlige habitat. Dette blir bra. Ikke ovte en får en slik kappasitet til å holde klubbforedrag i Bergen.
det blir i tilegg auksjon og utloddning som vanlig. Alf hat lovet å ta med noe fisk til Auksjonen.
Her oppfordres alle ciklideinteresserte til å stille, er du ikke medlem i klubben kan du komme å sjekke hvordan vi har det på våre møter, så kansje du blir fristet til å melde deg inn.
Håper å se mange på neste ukes møte.
Det blir et foredrag om Søramerikanske Ciklider i deres naturlige habitat. Da vil vi få bilder og historier både om ciklidene i fra Søramerika og en del om hvordan de lever i sitt naturlige habitat. Dette blir bra. Ikke ovte en får en slik kappasitet til å holde klubbforedrag i Bergen.
det blir i tilegg auksjon og utloddning som vanlig. Alf hat lovet å ta med noe fisk til Auksjonen.
Her oppfordres alle ciklideinteresserte til å stille, er du ikke medlem i klubben kan du komme å sjekke hvordan vi har det på våre møter, så kansje du blir fristet til å melde deg inn.
Håper å se mange på neste ukes møte.
Postet 23.04.10 kl 20:25
Postet 23.04.10 kl 20:35
Thatinanoen som vet om busser som går dit fra åsane? evt fra torget eller noe? litt usikker på hvordan jeg kan komme meg dit uten bil... har bare google-maps å gå ut ifra ^^
Hei.Rune Birkeland bor i Åsane,du kan jo sende en mail til han?
Ellers går 90 bussen sletten rett for bi,du går av med Bergens hallen,lokale vi er i ligger rett ved siden av.
Mvh Stig.
Postet 23.04.10 kl 22:01
Postet 23.04.10 kl 22:06
Postet 23.04.10 kl 22:13
Ja, hadde vært utrolig interessant å delta på. glad det er en onsdag denne gang!
interessen for ciklider vokser i takt med kunnskapen, så det hadde vært gøy å høre på noen som virkelig kan det
så om noen har veldig lyst til å plukke meg opp i byen eller åsane den kvelden, så tar jeg gledelig imot tilbudet
interessen for ciklider vokser i takt med kunnskapen, så det hadde vært gøy å høre på noen som virkelig kan det
så om noen har veldig lyst til å plukke meg opp i byen eller åsane den kvelden, så tar jeg gledelig imot tilbudet
Postet 23.04.10 kl 22:53
Postet 27.04.10 kl 08:17
Postet 27.04.10 kl 11:52
Postet 27.04.10 kl 13:49
Black_FlysEr Bergenfest, men får prøve å få kommet meg på det første møtet mitt. :) Hva tar folk med til auksjonen? Espen
Tar med litt planter, ferskvannstang og mexicanske tanglopper. Tar kanskje med litt anna også.
Er på jakt etter små fisk som: Blåøyer, Dario dario og smykketetra o.l.
Har ikkje plass til så mange store ciklider, men gleder meg uansett til Stalsberg sitt foredrag
Postet 27.04.10 kl 16:24
Postet 28.04.10 kl 17:53