Spørsmål ang manglende del til innvendig pumpe (fluval 3 plus)

Jeg har en fluval 3 plus pumpe som jeg mangler festet med sugekopper til og feste pumpen fast i akvariet med. Det jeg lurer på om det er noen som vet om dette er mulig og skaffe gjennom en akvarie forhandler?

Så lurer jeg på om jeg oppnår samma effekten med pumpen siden det nå ligger litt på skrått men med utblåsningen oppe nedi akvariet og ikke med utblåsningen noen cm under toppen av vannet?
Jeg ser det er sirkulasjon i karet og att utblåsningen fungerer så da regner jeg med innsugningen fungerer også
Kan du ikke sende en mail til en av nett-butikkene og høre om de kan skaffe denne delen?
Et annet alternativ er at noen her på forumet har en liggende.

Det kan bli litt lite sirkulasjon i overflaten,men selve pumpefunksjonen er det ikke noe galt med selv om opphenget ikke er der.
frosken
Kan du ikke sende en mail til en av nett-butikkene og høre om de kan skaffe denne delen? Et annet alternativ er at noen her på forumet har en liggende. Det kan bli litt lite sirkulasjon i overflaten,men selve pumpefunksjonen er det ikke noe galt med selv om opphenget ikke er der.


Jeg har sendt mail til zooservice da de hadde mye reserverdeler. Så ut som de hadde noe som kunne ligne veldig men er litt usikker på om de passer til fluval 3 plus.. Håper på og få svar på mandag. Kan stikke innom og høre om noen av dyrebutikkene her i nærheten kan skaffe også. Kanskje like greit da det ikke kan koste så mye mer en 50 lapp. Slipper jeg porto også muligens..
Har sett at de har slike sugekopper hos Buddy. De var ikke originale, men laget for Fluval Plus-serien, og så helt like ut.
Stine Sofie
Har sett at de har slike sugekopper hos Buddy. De var ikke originale, men laget for Fluval Plus-serien, og så helt like ut.


Oki, kan ringe og høre på mandag. Men jeg trenger hele festeanmodningen ikke bare sugekoppene.
Det var hele greia Den "firkantsaken" og sugekopper.
Ahh.. Får håpe de har det på buddy på sørlandssenteret da. :p
jeg manglet likt feste til en av mine pumper.
jeg la ut annonse her og fikk svar innen en time, garantert noen som har ett slikt liggende.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap